سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تأیید اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران از سوی IOC؛

سمندر: تکلیف کمیته ملی المپیک هر چه سریعتر مشخص شود/وزیر ورزش و رئیس کمیته همسو باشند

رئیس فدراسیون کاراته ایران گفت: خوشحالم که اساسنامه کمیته ملی المپیک ما به تأیید IOC رسید و اکنون می بایستی در این شرایط هر چه سریعتر تکلیف این کمیته را مشخص کرد.

علیرضا سمندر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تأیید اساسنامه کمیته ملی المپیک از سوی IOC راه را برای ما هموارتر ساخته و با درایت دولت جدید امیدواریم که هر چه سریعتر مشکلات ما نیز در زمینه ورزش حل شود، البته نباید در این میان تصمیم عجولانه ای را اتخاذ نمود بلکه این مهم نیازمند تدبیر و دور اندیشی مسئولان است و معتقدم که هر چه سریعتر باید برای کمیته ملی المپیک تعیین و تکلیف لازم را اتخاذ نمود.

وی تصریح کرد: سالیان نه چندان دور، امیرحسینی و هاشمی‌طبا کسانی بودند که در این کمیته با قدرت کار می کردند و من واقف هستم که باید عملکرد ما از سوی دولت مردان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: در دولت کنونی باید ببینیم که تعامل وزارت ورزش با چه کسی صورت می گیرد اما ما امیدواریم که هر کس که قرار است سکان ریاست کمیته ملی المپیک را بر عهده گیرد با وزیر ورزش توافق داشته باشد و همسو با روش های وزیر پیش برود تا به هیچ وجه شاهد اختلاف میان این دو قطب بزرگ ورزشی نباشیم.

سمندر در پایان خاطر نشان کرد: برای اینکه در سالهای آتی با مشکل مواجه نشویم می بایستی حرکات بعدی ما با مشورت صورت گیرد زیرا هم اکنون نیز افراد زبده ای را همچون نائب رئیس وزیر ورزش، اعضای ملی کمیته المپیک و معاونین وزیر، دارای سبقه ی خوبی هستند که اگر عادلانه تر فکر کنیم می بینیم که برای پیشرفت در جوامع آسیایی و جهانی می توانیم با بهره گیری از این افراد حرفهای زیادی را برای گفتن داشته باشیم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.