سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شما برنده جايزه شديد؛

دستگير کلاهبرداران پيامکي در زندان

پليس آگاهي تهران بزرگ، شش نفر را که در داخل زندان با ارسال پيامک، اقدام به تخليه کارت عابر بانک افراد مي کردند، دستگير کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اين افراد در پيامک خود عبارت شما برنده جايزه شده ايد و يا در قرعه کشي برنده شده ايد مي نوشتند و با فراخواندن مال باختگان به دستگاه هاي خودپرداز و درخواست از آنان براي وارد کردن کدهاي موردنظر، موجودي مالباخته را به کارت موردنظر منتقل مي کردند.
 
افراد دستگير شده همچنين با آزمايشگاه ها و پزشکان تماس مي گرفتند و عنوان مي کردند مي خواهيم کارکنان نهاد يا سازماني خود را براي تست سلامت نزد شما بياوريم و با ترفندهايي، منشي يا متصدي مالي آن قسمت را به پاي خودپرداز مي آوردند و به بهانه انتقال وجه، موجودي کارت مالباخته را تخليه مي کردند.
 
اين افراد به صدها فقره اخاذي و نزديک به يک و نيم ميليارد تومان کلاهبرداري اعتراف کردند.

افراد دستگير شده همچنين داراي سوابق زورگيري، سرقت، اخاذي، تخريب و کلاهبرداري هستند و هر کدام چندين سال در زندان هاي مختلف سابقه کيفري دارند.
 
سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: شهروندان در صورت برنده شدن در قرعه کشي، نيازي نيست پاي خودپرداز بيايند، زيرا مراکز مربوط موظفند به صورت يک طرفه مبلغ را در حساب افراد واريز کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.