سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضازاده: دوپينگ شريفي شايعه اي بيش نيست

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: دوپينگ شريفي شایعه بوده و اسامی کسانی که دوپینگ می کنند در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری آمده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین رضازاده با حضور در همایش توسعه ورزش همگانی در محلات شهر تهران، اظهار داشت: امیدواریم همانطور که شورای سوم به حل مشکلات ورزشی و دغدغه‌های موجود در مسیر توسعه ورزش همگانی پایتخت پرداخت، شورای چهارم نیز با قدرت این مسیر را ادامه دهد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به خانواده‌های تهرانی نوید داد که ورزش را بیش از گذشته گسترش می‌دهند تا همگان از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خویش از مدیران ورزش مناطق و کارشناسان ورزشی تقدیر و تشکر کرد و اقدامات سازمان ورزش در راستای توسعه ورزش همگانی را ستود.

رضازاده در بخش پایانی اظهارات خویش به خبری قابل توجه از وزنه برداری نیز اشاره کرد و افزود:  برخی اعضای تیم ملی که به دلیل اختلاف نظرهایی، اردوی این تیم را ترک کرده‌اند می توانند مجدداً به تیم ملی بپیوندند و در خدمت مردم کشورشان قرار گیرند.

وي ادامه داد: ورزش شهروندی از اهمیت ویژه ای برای تمامی خانواده ها قرار دارد و ما هم امیدواریم که اعضای چهارمین دوره شورای شهر به این نکته اهمیت بدهند و با هم فکری یکدیگر ورزش همگانی را توسعه دهند و خانواده ها از این امر استفاده کامل را ببرند و در 12 شهریور که شورای شهر رسمیت پیدا می کند با کمک حمایت کمیته ورزش و سازمان ورزش شهرداری تهران برنامه هایی که رئیس سازمان ورزش تهران در نظر گرفته اند را اجرا و همه بهره ببرند.

وی در خصوص شایعه دوپینگ شریفی و ناراحتی باقری از این موضوع گفت: این موضوع شایعه است و اسامی کسانی که دوپینگ می کنند در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری آمده است اتفاقاً اسامی کسانیکه دوپینگ کرده اند از کشورهای ازبکستان ،‌لهستان و رومانی بوده است و متأسفانه افرادی که این شایعه ها را درست میکنند می خواهند فکر مربی و ورزشکار را خراب کنند تا نزدیک مسابقه به برنامه ها ی خود نرسند و به نظر من این کار اصلاً صحیح نیست.

رضازاده گفت: دوپینگ در تمام ورزشها انجام می شود و اگر هم این اتفاق انجام گیرد فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام خواهد کرد کسانیکه این کار را می کنند بسیار نادرست است، زیرا هم روحیه ورزشکار را تضعیف و هم آبروای ورزشکار و خانواده او را می برند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر فدراسیون و سرمربی تلاش می کنند که بچه ها را برای مسابقات جهانی 2013 آماده کنند تا نتیجه خوبی بگیریم تا افتخاری دوباره برای جمهوری اسلامی ایران از ورزشکاران وزنه برداری ببنیم.

وی بیان کرد: همیشه برای فدراسیونهايی که موفق هستند حاشیه بیشتر است که اصلاً درست نیست ولی من شخصاً هیچ زمانی به این حاشیه ها توجه نکرده ام و کارهایي که به صلاح بوده است را انجام دادم و به همین علت همیشه در کارم موفق بوده ام./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.