سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مهماني ها چگونه غذا مي خوريد؟

اغلب افراد در هنگامي كه در مهماني ها قرار مي گيرند علاوه بر فراموش كردن رژيم غذايي خود، اغلب در انتخاب نوع و حجم غذايي كه بايد بخورند نيز دچار اشتباه و سردرگمي مي شوند و اين مي تواند باعث مشكلات سلامتي و شخصيتي براي آنان شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران در وهله اول فرد بايد متناسب با نوع مزاج خود غذا انتخاب كند اگر اغلب دچار نفخ و يا تورم معده مي شود از خوردن غذاهاي نفاح و يا غذاهايي كه نمي شناسد جدا خودداري كند.

گفتني است :همين طور ميزان غذاي هر فرد با فرد ديگر متفاوت است و اين بسته به رژيم غذايي، سلايق و خصوصيات ژنتيكي و ميزان اشتهاي افراد است.

بررسي ها نشان مي دهند افرادي كه اراده لازم براي انتخاب غذاي خود در مهماني ها و رستوران ها را ندارند و اغلب افراد ديگر و يا دوستان خود پيروي مي كنند بسيار در معرض چاقي و اضافه وزن قرار دارند.

پزشكان و متخصصان تغذيه توصيه مي كنند؛ تا افراد در مهماني ها و رستوران ها سعي كنند كمتر از حجم غذاي عادي خود بخورند تا دچار مشكلات مزاجي و گوارشي نشوند نيز اين كار كمك مي كند تا چنانچه در اغلب اوقات ديرتر از ديگران غذا را به اتمام مي رسانند در اين مورد اين اتفاق نيفتد و دچار استرس و تنش نشوند.

همين طور از مايعات غيرنفاح استفاده كنند و بعد از غذا مراقب تميزي دندان هاي خود باشند./ع2

برچسب ها: رژیم ، غذا ، سلامتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.