سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير ارتباطات در حاشيه جلسه هيئت دولت:

مرکزي براي آگاهي از مشکلات مردم و جلوگيري از اجحاف در حق آنان ايجاد مي‌شود

وزير ارتباطات و فناروري اطلاعات گفت: سعي داريم با ايجاد يک مركز از نظرات و انتقادات مردم در مورد مسائلي كه فكر مي‌كنند به آنها اجحاف شده، آگاه شويم تا با ايجاد راه حل‌هاي مناسب مشكلات مذكور را برطرف كنيم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمود واعظي وزير ارتباطات ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمايت اين وزارتخانه از بخش خصوصي براي پيشبرد فعاليت‌ها و برنامه‌هاي آن گفت: ما در يك دوره كوتاه در نظر داريم زيرساخت‌هايي را فراهم كنيم كه بهره‌برداري از بنگاه‌هاي كوچك و متوسط بخش خصوصي براي فعاليت مورد حمايت قرار بگيرند.

وي افزود: در نظر داريم كه اين زمينه قطعا بنا داريم اين زمينه فراهم شود تا بخش خصوصي با قدرت وارد اين حوزه شود.

وزير ارتباطات همچنين درباره ايجاد برخي قيمت‌هاي اضافه در قبوض گفت: سعي داريم با ايجاد يک مركز از نظرات و انتقادات مردم در مورد مسائلي كه فكر مي‌كنند به آنها اجحاف شده، آگاه شويم تا با ايجاد راه حل‌هاي مناسب مشكلات مذكور را برطرف كنيم.

واعظي در پايان  بيان داشت: بالاخره در ارتباط با خدمات مختلفی که اپراتورها ارائه می‌دهند اشکالی وجود دارد و آن اینکه مردم فکر می‌کنند برخی از این خدمات مجانی است و با فعال کردن یک شماره، کاری برایشان انجام می‌شود، در حالیکه مردم هم نسبت به این موارد آشنایی داشته باشند و اینها را پرداخت نکنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزیر ، ارتباطات ، بنگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.