سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
آنتي وار در گزارشي تحت عنوان "انگليس به دنبال راه جديدي براي اعمال تحريم ها بر بانک ملت ايران است" به قلم "جيسون ديتز" گزارش داد: انگليس در تحريم بانک ملت ايران شکست خورد و خزانه داري انگليس نتوانست ادعاهاي خود را در خصوص اتهامات بدون سند و مدرک به اين بانک اثبات کند، پس ملزم به پرداخت غرامت است.
روزنامه آمريکايي وال استريت ژورنال از توافق بي سابقه چند کشور عربي و تل آويو در موضوع مصر پرده برداشت.
رئيس جمهور قزاقستان آمادگي کشورش را براي ميزباني ديدار نمايندگان ايران و گروه پنج به علاوه يک اعلام کرده است.
شبکه تلويزيوني الميادين از حمله خمپاره اي به هتل شرايتون در دمشق خبر داد .
منابع خبري از سفر هيئت بلند پايه امنيتي مصر به سوريه با هدف رايزني درباره از سرگيري همکاري و همگرايي امنيتي ميان دو کشور خبر دادند.
سازمان عفو بين الملل اعلام کرد دولت باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا بايد صدور سلاح به نيروهاي امنيتي مصري که حقوق بشر را نقض مي‌کنند متوقف کند.
اداره کل گمرک چين امروز اعلام کرد اين کشور در ماه گذشته ميلادي(ژوئيه) يک ميليون و 687 هزار تن نفت خام از ايران وارد کرده است.
نيروهاي ارتش عراق با کشف يک کارگاه ساخت هواپيماهاي کنترل از راه دور، طرح شبکه تررويستي القاعده براي حمله شيميايي به کاظمين را خنثي کردند.
یک منبع امنیتی مصر گفت که "مراد محمد علی" ظاهر و قیافه خود را تغییر داده بود اما نیروهای پلیس در فرودگاه توانستند وی را شناسایی و دستگیر کنند.
رسانه ها و منابع قضایی مصری از کشته شدن 15 نفر در تیراندازی بی هدف یک مجرم سابقه دار در روستایی در شمال قاهره پایتخت این کشور خبر دادند.
صدها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیستی روز چهار شنبه به شرق نابلس در کرانه باختری رود اردن یورش بردند.
وزارت امور خارجه سوريه اعلام کرد: نظام سوريه از سلاح شيميايي عليه ملت خود استفاده نمي کند.
نخست وزیر دولت قانونی فلسطین در واکنش به فراخوان برخی از گروه ها برای تمرد در غزه گفت:« من هم موافق تمرد هستم اما مقصود من از تمرد، تمرد علیه اشغالگران است».
انفجاربزرگي درجاده فرودگاه طرابلس ليبي رخ داد.
سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک بطری آتش زا به سوی یک صومعه کاتولیک در اسرائیل پرتاب و شعارهایی بر روی دیوارهای این صومعه علیه غیر یهودیان نوشته شد.
یک سایت وابسته به دولت عربستان در اقدامی کم نظیر، روایتی از رسول خدا (ص) را که بر اولویت امیر مؤمنان علی بن ابی طالب (ع) و حقانیت تشیع تاکید دارد، منتشر کرد.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.