سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازيكن تيم‌هاي شمشيربازي:

حضور در كمپ FIE بر تجربه‌هايم اضافه كرد/ در مسابقات جهاني شمشيربازي مسير صعودي داشتم

بازيكن تيم ملي شمشيربازي گفت: براساس برنامه‌ريزي‌ كادر فني اردو از شنبه آغاز مي‌شود تا شمشيربازان براي مسابقات اميدهاي آسيا آماده شوند.

محمد اسماعيلي، بازيكن تيم ملي شمشيربازي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: كادر فني تيم ملي تصميم گرفته است تا اردويي را در سالن شيرودي تهران برپا كند تا شمشيربازان براي مسابقات اميدهاي آسيا كه 31 شهريور ماه برگزار خواهد شد آماده شوند.

وي ادامه داد: حريفان اصلي شمشيربازان ايراني كره، چين، قزاقستان و هنگ كنگ هستند و اميدوارم باتجربه اي كه در مسابقات جهاني شمشيربازي به دست آوردم بتوانم به مقام قهرماني اميدهاي آسيا دست پيدا كنم.

وي در خصوص مسابقات جهاني شمشيربازي تأكيد كرد: مسابقات جهاني شمشيربازي از سطح بالايي برخوردار بود و به دليل اينكه اولين تجربه‌ام در مسابقات جهاني بود از بين 218 نفر به رتبه‌ي 102 دست پيدا كردم.

اسماعيلي تصريح كرد: در مسابقات به حريفي از كشور هلند برخوردم كه توانسته بود مدال نقره را كسب كند.

وي سال گذشته نيز در مسابقات جهاني شمشيربازي سوم شده بود، من هم در اين مسابقات 5-3 به نماينده كشور هلند باختم. در ادامه به نماينده كشور كامرون خوردم كه وي را با نتيجه‌ي 5-3 شكست دادم.

بازيكن تيم ملي شمشيربازي ادامه داد: در ادامه‌ي رقابت‌هاي جهاني شمشيربازي به نماينده‌ي هنگ كنگ، 3-5 باختم و در ادامه نيز در مصاف با حريفي از كشور استراليا 4-5 نتيجه را واگذار كردم و در پايان رقابت‌ها نيز در مصاف با حريفي از ليتواني با نتيجه‌ي 5-1 وي را شكست دادم.

وي در خصوص اينكه يك هفته پيش از مسابقات جهاني مجارستان اعزام شد اظهار داشت: من از يك هفته قبل از مسابقات توسط فدراسيون جهاني شمشيربازي به كمپ FIE دعوت شدم تا زير نظر 2 مربي لهستاني و كوبايي تمرين كنم و اردوي پيش از مسابقات بسيار خوب بود و بر تجربه‌هايم افزوده شد.

اسماعيلي خاطر نشان كرد: تنها مشكل ما در شمشيربازي مشكل سالن است. قول هاي زيادي از مسئولين شنيديم که اميدواريم با کوششهاي فراوان باقرزاده مسئله سالن را حل کنيم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.