سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان/

قاچاقچی سوخت در خاش محکوم شد

قاچاقچی سوخت در تعزیرات حکومتی شهرستان خاش محکوم شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان خاش طی گزارشی اعلام کردند که از یک‌ دستگاه خودروی سواری پس از بازرسی، مقدار یک‌هزار لیتر گازوییل کشف و پس از تنظیم صورت‌جلسه، پرونده‎ای در این خصوص در شعبه اول تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده، شعبه یادشده تخلف خرید و فروش سوخت برخلاف ضوابط و مقررات توزیع را محرز تشخیص داد و مالک خودروی فوق را ضمن استرداد مواد سوختی در شبکه رسمی توزیع و ضبط ظروف مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال محکوم کرد.

گفتنی است، تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در خبر دیگری از محکومیت آرایشگر متخلف در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خبر داد.

با توجه به شکایت شاکی خصوصی و متعاقب آن گزارش ضابطین تعزیرات حکومتی استان مبنی بر گرانفروشی و درج نکردن قیمت یک واحد آرایشگاه زنانه در شهر زاهدان و پس از تنظیم صورت‌جلسه موضوع در شعبه پنجم بدوی تخصصی ـ بهداشتی تعزیرات حکومتی این شهرستان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت و به پرداخت جزای نقدی به مبلغ سه میلیون ریال (با توجه به میزان تخلف) محکوم شد.
برچسب ها: تعزیرات ، خاش ، قاچاقچی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.