سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

جلوگیری از عرضه هزار تن برنج غیربهداشتی در شیراز

کارشناسان مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، از کشف یک هزار تن برنج غیر بهداشتی در شیراز خبر دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، سرپرست کمیسیون ماده 11 تعزیرات و مشاور حقوقی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : بر حسب گزارش کارشناسان مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز مبنی بر انبار غیرمجاز مقادیر قابل توجهی برنج، بازرسان ویژه این کمیسیون با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت انقلاب و اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه به محل مورد نظر اعزام شدند.

ایرج بهشتی‌نژاد افزود: پس از حضور کارشناسان در محل و بازدید از انبار مشخص شد که محل انبار این برنج‌ها غیربهداشتی بوده و اصول و موازین بهداشتی در انبار کردن آنها رعایت نشده است.

وی ابراز داشت: بر این اساس پس از بررسی محل توسط کارشناسان کمیسیون ماده 11 تعزیرات این دانشگاه و با حضور قاضی اداره کل تعزیرات حکومتی، حدود یک‌هزار تن برنج انبار شده توقیف شد.

بهشتی‌نژاد بیان کرد: این برنج‌ها در انبار یکی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات صنعتی واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز انبار شده بود که حسب بررسی کارشناسان شرایط این محل برای نگهداری از این محصول نامناسب بود.

وی گفت: تا زمانی که شیوه ورود و همچنین سلامت این برنج‌ها برای عرضه در بازار مورد بررسی قرار گیرد، از عرضه آنها جلوگیری می‌شود./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.