سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار در بین دانش‌آموزان می‌شود

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار در بین دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فیروز بهلولی ظهر امروز در سومین جلسه طرح هجرت 3 گفت: طرح هجرت نتایج تربیتی مثبتی را برای دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به این‌که طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار و تعاون در بین دانش‌آموزان می‌شود، تصریح کرد: ایجاد تخصص برای دانش‌آموزان و آماده‌سازی آن‌ها برای حضور در بازار کار از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت‌هایی که در قالب طرح هجرت انجام می‌شود، اظهار داشت: تعمیر و بازسازی نیمکت، محراب مساجد و رنگ‌آمیزی دیوار کلاس مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح اجرایی می‌شود.

وی به نحوه انجام فعالیت‌های دانش‌آموزی در قالب طرح هجرت اشاره داشت و گفت: این فعالیت‌ها در قالب تعاونی و مشارکتی صورت می‌گیرد.

بهلولی در ادامه از آغاز به کار 151 عرصه برای طرح هجرت خبر داد و افزود: این عرصه‌ها برای فعالیت عمرانی دانش‌آموزان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان این‌که در قالب این عرصه‌ها دانش‌آموزان نسبت به تعمیر و ساخت محراب و قاب کردن عکس‌ها اقدام می‌کنند، عنوان کرد: امید است تا پایان نیمه نخست شهریورماه تعمیر و تجهیز مدارس به پایان برسد./ج1

برچسب ها: زنجان ، هجرت ، روحیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.