سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "چهارشنبه 30 مردادماه 92" ؛

نقاب خاکستری، چهره برخی مناطق کشور را پوشاند /تهران 34 درجه بالای صفر

طی سه روز آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و غربی ابرناکی،بارش باران،گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"چهارشنبه 30مردادماه  92" اعلام شد،طی سه روز آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و غربی ابرناکی،بارش باران،گاهی بارعدو برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود وهمچنین در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

براساس این گزارش، امروز در برخی نقاط جنوب شرق و دامنه های جنوبی زاگرس نیز رشد ابر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده یا رعدو برق دوراز انتظار نیست.

شایان ذکر است، در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و برخی مناطق جنوب غرب وزش باد و گرد و خاک رقیق رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هواخواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر و در پاره ای نقاط وزش باد و غبار محلی پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به 34 درجه و در کمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، باد ، رگبار ، گردوخاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.