سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی/

بهره‌برداری از 335 پروژه زیربنایی کشاورزی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 335 پروژه زیربنایی کشاورزی همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا هادربادی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و توانمندی‌های بخش کشاورزی استان است.

وی اذعان داشت: در هفته دولت امسال 335 پروژه زیر بنایی بخش کشاورزی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها به ترتیب در بخش آب و خاک با 147 پروژه، امور دام 108 پروژه، باغبانی41 پروژه، شیلات 23 پروژه، منابع طبیعی 15 پروژه و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی یک پروژه است.

هادربادی افزود: برای اجرای این تعداد پروژه مبلغ 175 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: با اجرای پروژه‌های زیربنایی کشاورزی برای 284 نفر اشتغال مستقیم و 7 هزار و 730 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهرستان طبس با 59 پروژه بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری را به خود اختصاص داده است.

هادربادی ادامه داد: همچنین در این هفته تعداد 45 طرح در زیرکوه، 42 طرح در خوسف، 40 طرح در قاین، 40 طرح در نهبندان، 34 طرح در بیرجند، 24 طرح در بشرویه، 16 طرح در سرایان، 15 طرح در فردوس، 11 طرح در سربیشه و 9 طرح در درمیان به بهره‌برداری می‌رسد.
برچسب ها: کشاورزی ، خراسان ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.