سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حمایت از طرح‌های توسعه‌ای در بخش دامپروری

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با یک هیأت اقتصادی از کشور نیوزیلند گفت: ما به دنبال اجرایی کردن طرح‌های موثر برای توسعه این صنعت در استان هستیم و آمادگی هر نوع پشتیبانی و همکاری را در این خصوص داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، احمد علیرضابیگی در این دیدار که در محوریت دامپروری و توسعه صنعت دامپروری در استان بود با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش دامپروری و تولید گوشت، گفت: ما به دنبال اجرایی کردن طرح‌های موثر برای توسعه این صنعت در استان هستیم و آمادگی هر نوع پشتیبانی و همکاری را در این خصوص داریم.

وی با بیان این که امیدواریم این همکاری، نقطه عطفی برای بهره‌مندی بهتر از منابع استان باشد، افزود: البته ما صنعت دامداری خود را در تولید گوشت محدود نمی‌دانیم؛ بلکه بحث فراوری پشم دام و استفاده در صنعت فرش نیز برای ما حایز اهمیت است.

شایان ذکر است این هیأت که به دعوت سفیر ایران در نیوزیلند به تبریز سفر کرده‌اند، به مدت 25 سال در زمینه افزایش تولید گوشت از طریق افزایش دوقلوزایی، اصلاح نژادی و غنی‌سازی مراتع در کشور نیوزیلند فعالیت دارند.

این هیأت در مدت اقامت 18 روزه خود در تبریز، ضمن بازدید از دام‌های عشایری، تعدادی از روستاهای استان و کارخانه‌های خوراک دام، تجربیات خود را در اختیار کارشناسان و فعالان بخش دامپروری استان قرار می‌دهند./ز

برچسب ها: حمایت ، بخش ، دامپروری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.