سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

افزایش 92 درصدی شاخص بهره‌مندی روستاییان قروه از آب آشامیدنی سالم

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قروه گفت: با بهره‌برداری از چهار طرح آبرسانی در هفته دولت امسال، شاخص بهره‌مندی روستاییان این شهرستان از آب آشامیدنی سالم به 92 درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، زارعی گفت: طرح آبرسانی به روستاهای شیخ جعفر، آصف آباد، پلوسرکان و تکیه علیا در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آن در مجموع، 8 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از منابع مختلف سفر مقام معظم رهبری، منابع استانی و داخلی هزینه شده است.

وی افزود: با افتتاح این طرح‌ها، شاخص بهره‌مندی روستاییان شهرستان به 92 درصد می‌رسد که این میزان، هشت درصد از میانگین استانی و 3 درصد از میانگین کشوری فراتر است.

زارعی همچنین گفت: در حال حاضر 103 روستای شهرستان زیرپوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و عملیات اجرایی  آبرسانی به 12 روستای شهرستان نیز با پیشرفت فیزیکی 30 تا 90 درصد در دست انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قروه افزود: از هفته دولت سال گذشته تا کنون کار آبرسانی به 10 روستای شهرستان با هزینه کرد اعتباری بالغ بر 22میلیارد و 390 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است./ز
برچسب ها: آب ، قروه ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.