سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

افزایش 2 برابری حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از افزایش دو برابری حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم پورحکیمی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان کنگان و نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم و جامعه هدف همتی بسیار زیاد داشته و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: شهرستان کنگان به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و تاکنون اقدامات ارزشمندی برای تامین نیروی انسانی و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی انجام داده‌ایم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از افزایش دو برابری حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان خبر داد.

پورحکیمی بیان داشت: از این به بعد حقوق پزشکان متخصص پلی‌کلینیک بوعلی کنگان نسبت به بوشهر 2 برابر و پزشکان عمومی یک و نیم برابر خواهد شد.

وی با اشاره به حجم مراجعات به پلی‌کلینیک بوعلی کنگان یادآور شد: ماهانه بیش از 10 هزار بیمار به این پلی‌کلینیک مراجعه می‌کنند و خدمات لازم را دریافت می‌دارند.

مدیر درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر متذکر شد: به تازگی یک نفر پزشک عمومی به این پلی‌کلینیک تخصصی اضافه شده است و آمادگی داریم نسبت به جذب متخصص برای این مجموعه نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

پورحکیمی افزود: مردم این منطقه شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و در حد توان و ظرفیت موجود برای این مهم تلاش و فعالیت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: از مسئولان شهرستان نیز انتظار داریم در راستای بهبود خدمات درمانی و بهداشتی همکاری و همراهی کنند.
برچسب ها: پزشکان ، بوعلی ، بوشهر ، کنگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.