سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

شکایت به فیفا دردی را دوا نمی‌کند/ از پول خبری نیست

با وجود اینکه بازیکنان سابق شاهین بوشهر بابت طلب خود از این باشگاه به فیفا شکایت کردند، اما این باشگاه هیچ پولی ندارد و شکایت طلبکاران هم بی نتیجه است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ شاهینی که این روزها خود را تنهاتر همیشه می‌بیند و در انبوهی از مشکلات گذشته هنوز هم ادامه حیات می‌دهد هر روز باید با ساز جدید با هم نوا شود. در این میان در خبرها آمده که نامه شکایت فیفا در خصوص طلبی چند صد میلیونی لک چیرا بازیکن اسبق شاهین صادر شده و باشگاه شاهین باید ظرف یک ماه این بدهی را پرداخت کند.

حال روی سخن با لک چیرا و دیگر بازیکنان طلبکار شاهین و بخصوص بازیکنان طلبکاری که در زمان حضور شاهین در لیگ برتر در این تیم عضویت داشته‌اند است.

بگذارید شفاف‌تر از همیشه با هم سخن بگوییم؛ آری شماها با باشگاه شاهین قرارداد داشته و دارید و در گرفتن طلب‌هایتان شما را کاملاً محق می‌دانیم و این حق شماست که بابت عدم دریافت رقم قرارداد خود معترض باشید.

شکایت شما کاملا قانونی است و تردیدی در آن نیست، اما آیا از خود سئوال کرده‌اید طرف دعوای شما کیست؟ آیا می‌دانید از آن همه افراد و اشخاص رنگارنگ در هنگام حضور شاهین در لیگ برتر فقط عده‌ای هوادار دل سوخته و رنج کشیده مانده‌اند؟ بدون تعارف باید گفت که زمانی که شاهین در لیگ برتر بود نتوانست پاسخگوی شما باشد، حالا که دیگر شاهین در دسته دو دست و پا می‌زند و به قول یکی از مسئولان الان دیگر برای این تیم تره هم خورد نمی‌کنند!! آری، آن سبو بشکست و آن پیمان ریخت و آن کاروان کوچید.

شفاف و بی پرده بگوییم که اینجا هیچ پولی نیست و شکایت و پیگیری‌های حتی قانونی شما ریالی دریافتی برای شما نخواهد داشت و تنها نتیجه آن جریمه و یا حتی نابودی کامل شاهین است، شاهینی که با تعدادی جوان بومی با کورسویی از امید هنوز می‌خواهد نام بزرگ شاهین را در لیگ دسته 2 یدک بکشند.

به آقای لک چیرا و دیگر بازیکنان طلبکار باید گفت؛ آقایانی که باید پول شما را بدهند هم اکنون در پشت مقام و منصب‌های ریز و درشت خود پنهان شده‌اند. کسانی که باید طلبی شماها را پرداخت کنند از نردبان شاهین برای کسب مقام و شهرت بالا رفتند هم اکنون خود را مبرا از شاهین می‌دانند، شما باید طلب خود را بگیرید اما از چه کسی؟ از باشگاه شاهین هم اکنون فقط تعدادی هوادار رنج کشیده بیشتر باقی نمانده است.

بازیکنان طلبکار، در سقوط شاهین خیلی‌ها مقصرند و حتی شما هم در سقوط شاهین نقش داشته‌اید و این را هیچگاه از یاد نبرید که با حضور در تیم شاهین و حمایت هوادارانش شناخته شدید و هم اکنون در بهترین تیم‌های ایران و حتی خارج از کشور توپ می‌زنید.

به یاد داشته باشید شما اگر طلبکار هستید و محق هستید و در این بین به اندازه و شاید هم بیش از طلبی امروز خود در سه سال حضور شاهین در لیگ برتر دریافتی داشته‌اید، اما امروز در تیم شاهین بازیکنانی همچون قائدپوری، مشایخ، نصاری، شمسی و... حضور دارند که یک ریال دریافتی نداشته‌اند و فصل گذشته روز بازی نان و پنیر خوردند و به میدان رفتند و 90 دقیقه گسترش فولاد تبریز صعود کرده به لیگ برتر را اسیر خود کردند.

با صعود شاهین به لیگ برتر موجی از امید و طراوت در فوتبال بوشهر دمیده شد. مدرسه فوتبال و تیم‌های پایه‌ای شاهین احیاء شدند و تمام مقام‌های استانی و کشور را کسب کردند، شاهین نقل محفل خانواده‌ها و سنبل افتخار بوشهریها شده بود؛ اما بعد از سقوط این تیم از لیگ برتر همه اینها رنگ باخت، با همه این اوصاف قصد محکوم کردن شما را نداشته و نداریم اما خودتان کلاهتان را قاضی کنید و سپس تصمیم بگیرید./ج1

برچسب ها: بوشهر ، طلبکار ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.