سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی پاکدل:

ورود به حریم خصوصی بازیگران آزاد!

مهدی پاکدل درباره‌ی حاشیه سازی‌هائی که حول زندگی خصوصی بازیگران است نظرات تازه و عجیبی ارائه داد.

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: مقوله شهرت جز جدایی‌ناپذیر زندگی هنرمندان سینما است، اشخاصی که وارد عرصه سینما بخصوص بازیگری می شوند با آگاهی کامل گام به دنیای شهرت می‌گذارند و هنرمند کسی است که بتواند با دنیای شهرت هنرمندانه برخورد کند. 

وی افزود: اشخاص سرشناس باید در رفتارشان ملاحظاتی را رعایت کنند چرا که گاهی اوقات رفتاری ممکن است در ذهنیت جامعه مطلوب نبوده و ناخود آگاه نگاه‌های بیشتری را به دنبال خود بکشاند. 

وی اظهار داشت: هنرمند خود باید بی‌حاشیه زندگی کند تا به دنبال آن حاشیه‌ای در روند حرفه‌ای وی ایجاد نشود. 

پاكدل با اشاره به اینکه مردم ایران و فرهنگ ایرانی خود به خود برای حریم خصوصی ارزش بسیاری قائل‌اند افزود: رعایت حریم خصوصی هنرمندان از سوی مردم امری فرهنگی است؛ کلیت فرهنگی یک کشور، جامعه را می سازد و فرهنگ جامعه تعیین‌کننده آن است که به چه میزان برای حریم خصوصی هنرمندان احترام قائل شوند. 

وی خاطرنشان کرد: توجه مردم به خود و همسرم را ورود به حریم خصوصی‌ام نمی‌دانم و خدا را بسیار شاکرم که در طول این چند سال که در عرصه هنر فعالیت دارم چیزی جز دستان با محبت و نگاه‌های مهربان از مردم کشورم ندیدم و این انرژی مثبتی را که همیشه دریافت می‌کنم هدیه‌ای از مردم به خانواده کوچکم می‌دانم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.