سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مواضع اصولی رئیس ‌جمهور نشان داد که راه نظام اسلامی مشخص است

امام جمعه فیروزکوه گفت: مواضع اصولی و خوب رئیس ‌جمهور در حوزه سیاست‏های هسته‌ای نشان دهنده مشخص بودن راه نظام اسلامی است.

حجت ‏الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این سیاست‏‌ها و مواضع بازتاب‏های مختلفی نیز پیدا کرد و به خصوص در مراسم تحلیف دکتر روحانی، سبب تشویق وی از سوی نمایندگان مجلس شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیان‏ گذار کبیر انقلاب، خواست مردم در اداره کشور به زیبایی هر چه تمام ‏تر تحقق یافت.

استیری افزود: پس از روی کار آمدن نظام شکوهمند اسلامی، در همه عرصه ‏ها دولت‏هایی زمام امور را در دست گرفتند که با خواست مردم و رأی آنها رسمیت یافته بودند و در اصل، مردم خواستند که آنها روی کار باشند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: هر یک از دولت‏هایی که در سال‏های گذشته و پس از انقلاب اسلامی در کشور فعالیت کردند، خدمات بسیار ارزنده‏ای را ارائه دادند که باید قدردان آنها بود.

وی ادامه داد: دولت‏ها همواره توجه مناسبی به مردم و کشور داشته ‏اند و سعی کرده‏اند تا مشکلات جامعه را برطرف سازند؛ البته نباید منکر کاستی‌ها و کمبودها نیز شد.

استیری تصریح کرد: در آغاز کار دولت یازدهم نیز شاهد بودیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خدمات همه دولت‌ها قدردانی کردند و در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بیانات ارزشمندی داشتند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: در سویی دیگر، مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور یازدهم در مجلس شورای اسلامی با مسائل بسیار قابل تأملی همراه بود که باید بیشتر مورد بحث قرار گیرد.

استیری تصریح کرد: در این باشکوه، شاهد سخنانی از سوی رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور بودیم که در تمام رسانه‏های داخلی و خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت و امروز باید به دقت مورد نظر قرار گیرد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.