سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سرمایه‌گذاری اقتصادی در مرزهای امن

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش ناجا برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات، گفت: نیروی انتظامی هم‌اکنون آماده خلق حماسه اقتصادی است.


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش ناجا برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات، گفت: نیروی انتظامی هم‌اکنون آماده خلق حماسه اقتصادی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در این باره گفت: کارکنان نیروی انتظامی به طور شبانه‌روزی در ایفای نقش خود که همان برقراری امنیت در کشور است تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی امن و سالم در کشور، تصریح‌کرد: حرکت هوشمندانه مردم و حضور پررنگ پلیس در انتخابات موجب شد تا امن‌ترین انتخابات کشور به وقوع پیوسته و حماسه سیاسی رقم بخورد.

فرمانده ناجا، امنیت را به عنوان یکی از نعمت‌های ارزشمند برای کشور دانست و افزود: این در حالی است که هر روز شاهد وقوع حوادث تروریستی و کشتار در کشورهای همسایه هستیم اما جمهوری اسلامی ایران در سایه نعمت امنیت و وحدت تحت لوای ولایت فقیه، از آرامش برخوردار است که باید قدردان آن بوده و به رهبری اقتدا کنیم.

احمدی‌مقدم، ناکارآمدی تهدیدات دشمنان نظام را در سایه هوشیاری و حضور در صحنه مردم دانست و ادامه‌داد: با وجود فشارهایی که به دنبال تحریم بر مردم وارد شده است، این تحریم‌ها نتایج مثبتی به دنبال داشته و مردم هوشیار کشورمان تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با تشکر از نماینده ولی‌فقیه، فرمانده انتظامی، استاندار، اعضای شورای تأمین و پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: امینت و آرامش موجود در استان آذربایجان‌شرقی، در تمامی کشور مصداق دارد که در سایه همراهی مسئولان، تعامل مردم و تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا، اولین ماموریت پلیس در سالجاری را در عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی اعلام و خاطرنشان کرد: حقیقتا نمایش حضور مردم نشانه‌ای از دو رکن امامت و امت بود و حکمت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در کنار دشمن‌شناسی و حضور به هنگام، تهدیدات دشمنان را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تحقق حماسه اقتصادی نیز با قاچاقچیان و مبادلات غیرقانونی برخورد کرده و آماده حضور برای خلق حماسه اقتصادی است.

احمدی‌مقدم، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دهه خود با قدرت پیش می‌رود و با اقدامات، تدابیر و بصیرت رهبر معظم انقلاب، استوار در برابر دشمنان ایستاده و در انتخابات اخیر نیز مردم، حماسه سیاسی را خلق کردند که نقش رسانه بسیار موثر بود. بنابراین رسانه‌های بیگانه در حاشیه مانده و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی نقشه راه و توسعه کشور را در قالب چشم‌انداز مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و اضافه‌کرد: پیشرفت، عدالت و سیاست‌های کلی نظام در این چشم‌انداز ترسیم شده و باید همه بر اساس آن حرکت کنیم و در حقیقت این چشم‌انداز سفینه نجات است.

فرمانده ناجا، در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در منطقه ارسباران و حضور به موقع پلیس در منطقه و برقراری امنیت گفت: علی‌رغم وجود تحریم‌ها و تبلیغات سوء دشمنان علیه کشور، پلیس آذربایجان‌شرقی توانست با سربلندی ماموریت کنترل و برقراری امنیت در مناطق زلزله‌زده را انجام دهد.

وی در خاتمه ضمن تبریک افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی استان، از کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد استانی از سوی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های موفق بوده و در ارزیابی‌های بازرسان ناجا در بین 25 استان توانسته رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد که جا دارد از پشتیبانی استاندار، اعضای شورای تامین، نمایندگان، بسیج، سپاه، اطلاعات و ... تشکر کنم.

تبریز، امن‌ترین‌کلانشهر کشور

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تبریز با تکیه بر فرهنگ اصیل و ریشه‌دار و داشتن مردمی متدین و ولایت‌مدار، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: شهر تبریز را می‌توان به عنوان امن‌ترین کلانشهر در کشور نام برد.

وی اضافه‌کرد: با توجه به اینکه این شهر در مسیر ترانزیتی و گردشگری قرار دارد در حوزه جرائم امنیت‌اجتماعی، مبارزه با موادمخدر، سرقت، تصادفات و تلفات انسانی با کاهش قابل توجه‌ای روبرو است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی، شاخص‌های بسیار مناسبی است، احساس امنیت در سطح استان را بسیار مطلوب دانست.

احمدی‌مقدم با اشاره به افزایش حجم سفرها در نیمه‌دوم سفرهای تابستانی تصریح‌کرد: نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی خود تمهیدات لازم را در تفرجگاه‌ها، راه‌ها، شهرهای گردشگری و مهمانسراها پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به تعداد کشته‌های تصادفات در چهار ماه نخست امسال بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: براساس آمار اعلام شده 800 تن از کشته‌های تصادفات رانندگی نسبت به مدت مشابه در سال قبل، کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم اولویت ناجا را کنترل مرزهای جنوب ، شرق و شمال کشور عنوان و تصریح‌کرد: مرزهایی که مسیر موادمخدر، تروریست‌ها، قاچاق سلاح و قاچاق انسان است به صورت تاکتیکی و از طریق هوایی به شدت کنترل می‌شوند.

آغاز سرمایه‌گذاری اقتصادی در مرزهای امن

وی با اشاره به اینکه مرزهای شمال غرب کشور از امنیت بسیار بالایی برخوردار است تصریح‌کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و تا پایان برنامه پنجم امیدواریم این مسیرها را با استقرار یگان‌ها و پاسگاه‌ها، تحت پوشش کامل در بیاوریم.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی به زودی سرمایه‌گذاری اقتصادی در مرزهای امن صورت خواهد گرفت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.