سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بازرسان سازمان ملل به مصر

سخنگوي کميسارياي عالي حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد اين سازمان مي خواهد ناظراني را براي ارزيابي اوضاع در مصر مستقر کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ اين سخنگو اعلام کرد: ما از مقامات مصري مي خواهيم که به ما اجازه دهند ناظران حقوق بشر را مستقر کنيم تا بتوانيم اوضاع را در محل بررسي کنيم.وي در توضيح گفت:کميسارياي عالي مي خواهد اخباري را بر پايه شواهد سازمان هاي غير دولتي و ديگر منابع جمع آوري کند.

اين سخنگو همچنين اعلام کرد ادامه خشونت ها در مصر ما را در وضع آماده باش نگاه داشته است.وي افزود: کشته شدن 36 زنداني در هنگام انتقال به بازداشتگاه بسيار نگران کننده است و بايد درباره آن تحقيق کاملي انجام شود.

اين سخنگو درباره بازداشت صدها تن از اعضاي اخوان المسلمين در روزهاي اخير خاطر نشان کرد  با هر فردي که از آزادي خود محروم شود بايد رفتاري انساني شود و زندانيان بايد از همه تضمين هاي حقوقي که در حقوق بين الملل پيش بيني شده است ، بهره مند شوند. ناوي پيلاي کميسر عالي حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه گذشته تحقيق بي طرفانه و مستقل را درباره حوادث روز چهارشنبه  درخواست کرده بود.
برچسب ها: سازمان ، مصر ، بازرس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.