سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ارتش در امور قرآنی پیشتاز است ، رهبر معظم انقلاب: نگذارید حركت علمی كشور متوقف شود ، دانشگاهیان توهین به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی را تحمل نمی‌کنند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ده‌ها بار تجاوز عوامل آل‌خليفه به عالم دینی در زندان/ تازه "طوفان تمرّد" آغاز شده است



 فعال انقلابی بحرین گفت: کشتار مردم به روش‌هاي وحشيانه یکی از جرائم آل خلیفه است؛ تجاوز جنسی توسط عمال آل خليفه بسیار زیاد شده و ما به خاطر شرف و کرامت مردم که آل خلیفه روی زمین ریخت، در این‌باره زیاد حرف نمی‌زنیم، این تجاوزها در مورد تعداد زیادی از زنان و حتی علمای دین صورت گرفته است ...

تصمیم گیری برای "دفتر رئیس‌جمهور سابق" بر عهده شخص دکتر روحانی است

 نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس‌جمهور می‌تواند تصمیم بگیرد که قسمتی از نهاد ریاست جمهوری را در اختیار هیئت دولت سابق بگذارد یا نگذارد لذا قانونی مبنی بر اختصاص‌ دادن محلی براي‌ فعالیت رئیس‌جمهور ادوار گذشته در نظر گرفته نشده است.

مراسم هفتمین روز درگذشت برادر آيت‌الله مؤمن برگزار می‌شود
مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج حسن مؤمن، برادر حضرت آیت‌الله مؤمن، عضو فقهای شورای نگهبان عصر امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

سه وزرير باقيمانده دولت يازدهم نيز به روال قبل از مجلس رأي اعتماد مي‌گيرند/ بعيد است تغييرات ماده 204 شامل حال اين سه وزير شود

عضو كميسيون آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: پیشنهادات و تغییرات مورد نظر در نحوه رای اعتماد به وزرا ،حتی در صورت تصویب نيز بعید است برای بررسی سه وزیر باقیمانده دولت یازدهم مورد استفاده قرار بگیرد و ان شالله از دوره‌های بعدی اِعمال خواهد شد.

شخصيت سياسي "محسن هاشمی" با نگاه اعتدالگرایانه دولت و شورای شهر منافات دارد
 عضو شوراي شهر تهران گفت: محسن هاشمی یک شخصیت سیاسی است و نگاه سیاسی که حول این شخصیت وجود دارد به طور طبیعی با نگاه اعتدالگرایانه دولت و شورای شهر منافات دارد.

ارتش در امور قرآنی پیشتاز است

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه به تعداد سنوات انقلاب اسلامی، مسابقات قرآنی در ارتش برگزار شده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان توانمند نظام، این افتخار را دارد که در امور قرآنی پیشتاز است.

با الفاظی چون افراطی قصد خانه نشین کردن مخالفان را دارید!
 مهرداد بذرپاش در تكذيبيه‌اي خطاب به مدير مسئول يكي از روزنامه‌ها گفت: به نظرم این نوع دسته بندی شما افراطی ترین مدل سیاست ورزی است که مخالفان را با الفاظی چون افراطی قصد خانه نشین کردن دارید.

لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت برای قطعه‌سازی در نیروی هوایی/ سیاست‌گذاری جدید در نهاجا

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه باید بیش از پیش به امر قطعه‌سازی توجه کنیم، گفت: باید ضمن پیاده کردن سیاست‌گذاری جدید از طرح و روش‌های نوین بهره گرفته و از روزمرگی پرهیز کنیم.

رهبر معظم انقلاب: نگذارید حركت علمی كشور متوقف شود
 نگذارید حركت علمی كشور متوقف شود. باید همه مراقبت كنند كه فضای دانشگاه به سمت مسائل پوچ حركت نكند. گفتمان علم و گفتمان پیشرفت علمی و گفتمان پیشرفت عمومی كشور بر دانشگاهها همچنان حاكم باشد.

دانشگاهیان توهین به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی را تحمل نمی‌کنند

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با توهین برخی رسانه ها به حجت الاسلام والمسلمین دکتر شریعتی رئیس این دانشگاه شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.