سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگيري مطرح کرد؛

لزوم بکارگيري مديران متخصص در سازمان تامين اجتماعي/ اميدواريم در دولت جديد از حواشي دور باشيم

معاون اول رئيس‌جمهور با تاکيد بر لزوم بکارگيري مديران متخصص در سازمان تامين اجتماعي گفت: تسلط مديران در کار سازمان اهميت فراوان دارد و نبايد به گونه‌اي باشد که مديران براي تصميم‌گيريهاي خود به دنبال آزمون و خطا باشند . حضور مديران پاکدست با سابقه شفاف، بسيار با اهميت است؛ چرا که در غير اين صورت دير يا زود با حواشي مواجه مي‌شويم که باعث کندي در کار مي‌شود .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه)‌ در مراسم توديع و معارفه وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي که در اين وزارتخانه برگزار شد، گفت: دو شاخص مهم در اقتصاد کشور وجود دارد که همواره طبقه ضعيف جامعه را متاثر مي‌کند که اين دو شاخصه اشتغال و تورم است و نقش تعيين کننده‌اي براي وضعيت مردم دارد.
 
جهانگيري در ادامه با تقدير از وزير سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعي و آرزوي موفقيت براي ربيعي، اظهار داشت:‌ دکتر ربيعي چهره‌اي شناخته شده است که در دوران فعاليت خود موفقيت‌ها و سابقه درخشاني داشته است.
 
وي با اشاره به اهميت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي خاطر نشان کرد : گستره فعاليت‌هاي اين وزارتخانه بسيار بالاست، چرا که در حقيقت وظايف سه وزارتخانه را انجام مي‌دهد.
 
معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه بيش از نيمي از جمعيت کشور با اين وزارتخانه و سازمان تامين اجتماعي مرتبط هستند، تصريح کرد : امروز ميليونها نفر از جمعيت کشور به اقدامات و سياست‌گذاري‌هاي اين وزارتخانه چشم اميد دارند و اميد است با کار و تلاش جدي شاهد نشاط و تحول در اين وزارتخانه باشيم .
 
جهانگيري با بيان اينکه اميدواريم در دولت جديد از حواشي به دور باشيم، افزود : اين دولت تلاش مي‌کند تعامل مناسبي با قواي ديگر برقرار کند و زمينه‌اي را فراهم نمايد تا سازمانها بتوانند به کار تخصصي خود بپردازند .
 
معاون اول رئيس‌جمهور، بکارگيري مديران متخصص در سازمان تامين اجتماعي را مهم برشمرد و تصريح کرد : تسلط مديران در کار سازمان اهميت فراوان دارد و نبايد به گونه‌اي باشد که مديران براي تصميم‌گيريهاي خود به دنبال آزمون و خطا باشند . حضور مديران پاکدست با سابقه شفاف، بسيار با اهميت است؛ چرا که در غير اين صورت دير يا زود با حواشي مواجه مي‌شويم که باعث کندي در کار مي شود .
 
وي اظهار داشت : وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي سهم عمده و نقش تعيين کننده‌اي در موضوع اشتغال کشور دارد و بايد فضايي ايجاد شود که همگان احساس امنيت کرده و سرمايه‌هاي خود را به ميدان بياورند تا بنگاه‌ها بتوانند با تمام ظرفيت به فعاليت بپردازند.
 
جهانگيري در ادامه با اشاره به اهميت بخش تعاون،خاطر نشان كرد : اين بخش يکي از اصلي‌ترين بخشهاست و بايد به عنوان يک بخش کليدي به آن توجه شود تا از نيروي انساني و نيروي کار که سرمايه اصلي بنگاه ها هستند، صيانت شود .
 
اسدالله عباسي وزير سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعي نيز در اين مراسم ضمن تبريک و آرزوي موفقيت براي ربيعي ، به ارائه گزارشي از عملکرد خود و مشکلات موجود در حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعي پرداخت .
 
ربيعي هم پس از دريافت حکم وزارت خود از معاون اول رئيس‌جمهور ، هديه‌اي را به عباسي تقديم کرد و در سخناني کوتاه به بيان ديدگاهها و برنامه‌هاي خود براي اين وزارتخانه پرداخت .
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.