سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت شورا با استعفای نجفی/ دبیر: نجفی طلسم شورا را شکست

پانصد و شست و نهمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور 13 نفر از اعضا برگزار که طی آن اعضای شورای با استعفای نجفی از شورای شهر دوره سوم موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی چمران، علیرضا دبیر، حسین بیادی، مرتضی طلایی، حمزه شکیب، مجد‌آباد، پروین احمدی‌نژاد، معصومه ابتکار، رسول خادم، احمد مسجد‌جامعی، عباس شیبانی، حبیب کاشانی از حاضرین و محمد‌علی نجفی و هادی ساعی از غایبین جلسه امروز بودند.
براساس این گزارش در ابتدای جلسه امروز اعضای شورا متن استعفای محمد‌علی نجفی شورای شهر سوم خوانده شد و به رأی‌گیری گذاشته شد که با موافقت اعضا به تصویب شورا رسید.
در ادامه جلسه امروز احمد مسجد‌جامعی عضو شورای شهر تهران گفت: نجفی نگاه کلان و بلند مدت داشت و در این مدت که نبود اعضای شورا برای فعالیت جدیدش با او همکاری کردند.
وی ادامه داد: متأسفانه یک سوم آثار ثبت شده تهران آسیب دیده است که امیدواریم با حضور نجفی حل شود، ظرفیت شورا نگاه عینی‌تری به حوزه میراث ایجاد کرد که این موضوع در مدیریت نجفی به او کمک خواهد کرد.
دبیر عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه گفت: بلاخره نجفی طلسم شورا را شکست و به دولت راه یافت، و آموزش وپرورش نباید چنین فردی را از دست می‌داد.
در ادامه جلسه، معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: دو پیشنهاد خوبی که حضور نجفی در شورا مطرح شد و آثارش را هنوز می‌بینیم یک مورد این بود که وقتی قرآن خوانده می‌شود ترجمه فارسی آن هم خوانده شود و دیگری پیشنهاد آسیب دیده‌های سال 88 که واقعا انسان‌دوستانه و خیر‌خواهانه و در سطح کمک به مبادی نظام جمهوری اسلامی و اعتدال در جامعه بود.
در ادامه جلسه امروز حسابرسی تلفیقی سال 1388 شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت که در ابتدا خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای تهران ارائه گزارش داد و سپس حسابر‌س شورا به ارائه گزارش کامل پرداخت.
در ادامه اعضای شورا تذکرات و مباحثی را در این رابطه بیان کردند که در نهایت ارائه گزارش توسط اعضا مطلوب اعلام شد./ف

برچسب ها: جلسه ، علنی ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.