سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شمیرانات خبر داد:

کشف و انهدام شبکه توزیع تجهیزات ماهواره ای

فرماندار شمیرانات از کشف 4 هزار و 300 دستگاه رسیور از شبکه توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره توسط پلیس ناجا خبر داد.

لاریجانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی گزارشات و بررسی هایی که در پلیس امنیت اخلاقی صورت گرفت 4 هزار و 300 دستگاه رسیور از یکی از شبکه های وارد کننده تجهیزات دریافت ماهواره شناسایی و ضبط کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با سلسله اقدامات انجام شده 4 هزار و 300 دستگاه رسیور که شامل 11 هزار قطعه از تجهیزات مورد استفاده از گیرنده های ماهواره ای شامل آنتن ، دیش، موتورگردان ، LMB و تجهیزات دیگر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری اعضا و شبکه های این باند اظهار داشت: 7 نفر از عناصر اصلی و 18 شبکه مرتبط در شهرستان و استان های کشور دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشفیات شبکه های مرتبط افزود: از 18 شبکه شهرستان ها نیز هزار دستگاه رسیور کشف شد.

وی با اشاره به کشورهای تولید کننده افزود: تجهیزات ماهواره ها در کشورهای آسیای جنوب شرقی تولید و غالباً از مرزهای شرقی کشور وارد می شوند.

وی با اشاره به برخورد با ورود تجهیزات ماهواره ای به عنوان برنامه اصلی اظهار داشت: تلاش برای عدم فعالیت شبکه ها توزیع و ورود تجهیزات ماهواره ای افزایش یافته و برخورد با شبکه های ورود با کشور و شبکه هایی که اقدام به نصب و گسترش آن ها می کنند در دستور اصلی کار پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای قوانین جمع آوری ماهواره ها توسط ناجا خاطر نشان کرد: ما موظف به اجرای قوانین در چارچوب وظایف محوله در سیاست های عمومی کشور هستیم./

برچسب ها: انهدام ، تجهیزات ، ماهواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.