سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام قيومي مطرح كرد

آگاهي و اختيار مردم مؤلفه‌هاي تاثيرگذار در رسيدن به توسعه و پيشرفت كشور

عضو حزب مردم‌سالاري گفت: آگاهي و اختيار مردم از جمله مؤلفه‌هايي است كه براي ايجاد زيرساخت‌ها برلي رسيدن به توسعه در كشور به آن نيازمنديم تا بتوانيم جامعه را بدين طريق به سمت پويايي و رشد سوق دهيم.

"حجت‌الاسلام حسين قيومي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وجود زيرساخت‌هاي لازم و اصلي براي توسعه كشور در عرصه‌هاي مختلف اظهار داشت: آگاهي و اختيار از جمله مولفه‌هايي است كه براي ايجاد چنين ساختاري در كشور به آن نيازمنديم تا بتوانيم جامعه را بدين طريق به سمت پويايي و رشد سوق دهيم.  
 
وي افزود: جامعه‌اي كه به سمت خمودي پيش رود و فاقد هرگونه آگاهي باشد، نمي‌تواند پاسخگوي نيازهاي كشور در روند توسعه در عرصه‌هاي مختلف باشد.  
 
اين فعال سياسي بيان داشت: وجود آگاهي در جامعه باعث تنوع و ظرفيت‌هايي خواهد شد كه روند توسعه را تسهيل و تسريع خواهد كرد لذا جامعه‌ آگاه از اين طريق به عنوان حاميان اصلي در رسيدن به اهداف و آرمان‌هاي اصلي كشور عمل خواهد كرد و از اين طريق دست هرگونه عناصر فرصت‌طلب و رانت‌خوار را به عنوان موانع دولت يازدهم در رسيدن به برنامه‌هاي خود كوتاه مي‌كنند.  
 
عضو حزب مردم‌سالاري خاطرنشان كرد: سلب آگاهي و آزادي به عنوان موانعي بزرگ در بحث روند توسعه زيرساخت‌ها در كشور به حساب مي‌آيند لذا اگر زير ساخت‌هاي فكري مبتني بر آموزه‌هايي علمي و ديني باشد، زمينه را براي حضور عده‌اي فرصت‌طلب در جامعه كوتاه مي‌كنيم.

انتهای پيام/
برچسب ها: احزاب ، مردم ، سالاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.