سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفائیان: استان تهران میزبان مسابقات لیگ بیس بال در کشور

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال از برگزاری لیگ بیس بال انتخابی تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: استان تهران میزبان دوره برگشت مسابقات لیگ است.

کیوان صفائیان دبیر انجمن بیس بال و سافت بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بیس بال  کشورمان ‌آذر ماه  سال جاری یازدهمین دوره مسابقات غرب آسیا در پاکستان را در پیش رو دارد انجمن بیس بال برای حضور موفق ورزشکاران در این مسابقات قصد دارد لیگ بیس بال دوره برگشت انتخابی تیم ملی را شهریور ماه سال جاری برگزار کند.

وی ادامه داد: دور رفت مسابقات لیگ بیس بال تیر ماه سال جاری برگزار شده است برای موفقیت ورزشکاران بیس بال در  مسابقات غرب آسیا دوره برگشت لیگ را به احتمال فراوان 13 تا 15 شهریور ماه سال جاری برگزار  می کنیم به احتمال فراوان دور برگشت لیگ بیس بال در استان تهران برگزار می شود اما از آن جای که یافتن خوابگاه برای ورزشکاران در تهران با مشکل است لذا تاکنون مکان برگزاری  قطعی و نهایی نشده  است.

صفائیان تصریح کرد: در پایان مسابقات دوره برگشت لیگ بیس بال نفرات برتر و با تجربه انتخاب و برای حضور و شرکت در  مسابقات آسیایی پاکستان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.