سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان – بلغارستان

نوروزی: کریمی نشان داد جوانان به اصول نظام پایبند هستند / ضیافت شام سفیر ایران به افتخار افتخار آفرینان

مسئولان کنسولگری کشورمان در بلغارستان به پاس موفقیت‌ها و نتایج کسب شده توسط پشتوانه های کشتی شب گذشته ضیافت شامی را به افتخار قهرمانان کشتی ایران ترتیب دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوروزی سفیر کشورمان در بلغارستان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به اعضای تیم جوانان اظهار داشت: خوشحالم که بعنوان نمایندگان شایسته ایران بزرگ مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتید چرا که ورزش کشتی ایران در جهان دارای جایگاه خاصی است و با زحمات و تلاش تک تک نفرات تیم ایران به مقام سوم جهان رسید.
وی ادامه داد: کار علیرضا کریمی که حاضر به رویارویی با حریف اشغالگر قدس نشد ستودنی بود و به نوبه خود بعنوان یک ایرانی خوشحالم همه جوانها پایبند به  اصول اخلاقی و سیاست حاکم بر کشورمان هستند.
 
سفیر کشورمان در پایان ضمن قدردانی مجدد از تیم ایران هدایایی را به آزادکاران جوان اهداء کرد.
 
بر این اساس، در ادامه این مراسم  پرویز عالی سرپرست تیم جوانان به نمایندگی از طرف کلیه اعضای تیم ملی و همراهان از دکتر نوروزی تشکر و قدردانی کرد.
 
گفتنی است؛ قرار بود اعضای تیم بعد از اتمام مسابقات طبق برنامه های از قبل تعیین شده توسط فدراسیون بلغارستان هتل محل اقامت را ترک کنند، اما مسئولان سفارت نه تنها هزینه دو روز اضافه اسکان تیم را در هتل مربوطه تقبل کردند بلکه هزینه رفت و برگشت از وارنا به صوفیه را نیز پرداخت کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.