سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

جشنواره شعر بسیج خوزستان با 531 اثر داوری می‌شود

دبیر استانی ششمین جشنواره شعر بسیج گفت: نشست داوري 531 اثر رسيده از 131 شاعر خوزستاني فردا چهارشنبه (30 مرداد 92) با حضور پنج شاعر از بزرگان و پیشكسوتان شعر خوزستان برپا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اهواز؛ داوودرضا كاظمی بیان كرد: دبیرخانه ششمین جشنواره شعر خوزستان 531 اثر از 131 شاعر دریافت كرده است كه از سه تا 12 اثر از هر شاعر را داشته‌ایم چون برخی شاعران آثار خود را برای شركت در سه بخش ارسال كرده‌اند.

او اظهار داشت: در بخش نخست و به تفكیك 167 اثر در محور «بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر مبنای عدالت‌‌طلبی، استقلال، آزادگی، استکبارستیزی و دین‌‌باوری»؛ 41 اثر در بخش «بیداری اسلامی و مقاومت ملل»؛ 113 اثر در موضوع «انتظار، امید و آرمان‌گرایی»؛ 177 اثر برای شركت در بخش «مضامین آیینی ـ اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده، اخلاق و سبک زندگی اسلامی» و شش اثر برای بخش «حماسه اقتصادی در آیینه شعر» دریافت شد.

كاظمي با اشاره به استقبال چشم‌گیر شاعران از بخش دوم این جشنواره اضافه كرد: در بخش دوم كه به بزرگداشت استاد شعر متعهد، مرحوم خلیل عمرانی، اختصاص دارد 27 اثر شركت دارند. 

او يادآور شد: این جشنواره در سطح استانی در یكی از دو تاریخ 21 يا 28شهریور 92 در شوش برپا می‌شود و برگزیدگان آن به بخش كشوری راه می‌یابند./ع

 
برچسب ها: جشنواره ، بسیج ، داوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.