سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آغاز لیگ فوتبال ساحلی کشور در ساری

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران از آغاز لیگ فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در ساری خبر داد.


حسن کیومرثی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان کشور با حضور پنج تیم از امروز 28 مرداد در ساری آغاز شد.

وی با اشاره رقابت دوره ای تیم های شرکت کننده در این پیکارها تصریح کرد: پنج تیم شرکت کننده روز های 28 مرداد تا اول شهریور به میزبانی ساری در ساحل شهرداری مسابقه می دهند.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندارن گفت: در 29 مرداد نخستین روز این مسابقات در بازی اول دو تیم همشهری زیبا شهر اصفهان با یاران اصفهان با هم ومسابقه می دهند و در دیدار دوم تیم فائزکاران فرح آباد ساری میزبان این دوره از رقابتها به مصاف تیم قلب کوثر شیراز می رود.

کیومرثی افزود: در روز دوم نیز در بازی نخست دو تیم زیبا شهر اصفهان با قلب کوثر شیراز و در بازی دوم نیز فائزکاران فرح آباد ساری به دیدار شباب کرمانشاه خواهد رفت.

به گفته وی : این مسابقات در دو گروه شمال و جنوب برگزار می شود و از هر منطقه دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می شوند.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران گفت : پس از انجام مسابقه مرحله مقدماتی و مشخص شدن چهار تیم برتر دو تیم اول و دوم راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور خواهند شد.

کیومرثی افزود: تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری سال گذشته در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور داشت که با بدشانسی از لیگ دسته اول کشور سقوط کرد و امسال از گزینه های اصلی صعود به لیگ برتر است./ب

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.