سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايگاه اطلاع رساني«اسرائيل فروم»:

ايران آخرين سنگر مبارزه با امپرياليسم است، به کمکش برويد!

پايگاه اطلاع رساني«اسرائيل فروم» درمقاله اي نوشت قدرت ذاتي اسلام براي رژيم اسرائيل از هر گروه سياسي خطرناكتر است و به همين دليل اين رژيم به دنبال ايجاد تفرقه در جهان اسلام است ولي در جبهه نبرد، ايران به عنوان آخرين سنگر مبارزه با امپرياليسم محسوب مي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسرائيل فروم، در اين مقاله كه تحت عنوان« چه كسي جرات مي كند جهان اسلام متحد را تهديد كند» و به قلم كاترين شكدم كارشناس و مشاورسياسي مقيم يمن منتشر شده نويسنده در جاي جاي مقاله خود خواهان اتحاد كشورهاي اسلامي در برابر امپرياليسم و  اسرائيل شده و از ايران به عنوان آخرين خاكريز و سنگر مبارزه با امپرياليسم به نيكي ياد كرده و به هشدارهاي متعدد مقامات جمهوري اسلامي ايران در خصوص فتنه انگيزي و دسيسه چيني رژيم صهيونيستي اشاره كرده است.

اين مشاور سياسي در ابتداي مقاله خود مي نويسد، در حالي كه به نظر مي رسد خاورميانه گرفتار حلقه بي خشونت هاي بي پايان است و گزارشهاي بسياري از خونريزي و خشونت از مصر، لبنان، سوريه و بحرين به گوش مي رسد ايران همچنان در مورد توطئه رژيم اسرائيل براي تجزيه منطقه جهت اثبات بهتر قدرت هژموني خود و پيروزي بر اسلام هشدار مي دهد. 

در حالي كه سياستمداران،كارشناسان و تحليلگران از دريچه سياسي به خاورميانه نگاه مي كنند از هژموني ارضي و رقابت براي در اختيار گرفتن منابع طبيعي منطقه سخن مي گويند، ايران در ارزيابي هاي خود هوشمندانه عمل مي كند.

 در حالي كه قدرت هاي غربي در واقع به دنبال ثروت غيرقابل شمارش منطقه هستند، اسرائيل به دنبال آن است كه اسلام را  زير پاهاي خود نابود كند.

در چشم اسرائيل قدرت ذاتي اسلام از هر گروه و دسته سياسي خطرناكتر است ، توانايي اسلام براي ايجاد اتحاد ميان كشورها ،جوامع و عقايد تحت يك پرچم واحد،براي رژيم اسرائيل يك تهديد واقعي است.

 اگر جهان اسلام اختلافات خود را كنار مي گذاشت و تحت يك رهبري واحد قرارمي گرفت با وجود چندين ميليارد مرد و زن مسلمان، اسلام براي هر پيمان و موجوديتي كه تهديدي برايش باشد يك چالش بسيار بزرگ مي بود.

آن وقت چه كسي مي توانست فلسطينيان را از بازپس گيري سرزمين هاي پدري شان محروم كند؟ چه كسي جرات مي كرد  كشوري را كه قدرت و جمعييتش به مراتب بيشتر از هر كشور ديگري است به عدالت فرا بخواند؟ از آنجايي كه مسلمانان مردم ستمديده و سركوب شده در جهان هستند و به آنها به دليل ابراز عقيده برچسب تروريست داده شده اتحاد ميتواند تسكيني براي مردم درهم شكسته و از هم گسيخته باشد.

 در مورد جهان اسلام ،اسرائيل تخم اختلافات را در سرتاسر منطقه پراكنده زيرا حيات اين رژيم به اين مسئله بستگي دارد.

براي اين كه كسي  بداند چه چيزي در معرض خطر است فقط كافي است به جنگي كه عليه اسلام سياسي در جهان عرب به راه افتاده نگاه كند.

جمهوري اسلامي ايران آخرين سنگر جهان اسلام مستقل است،تنها كشوري كه تا به امروز به مبارزه با امريكا و عروسك خيمه شب بازي آن ،اسرائيل، ادامه داده و برچسب محور شرارت گرفته است.
اين مقاله مي افزايد، اخوان المسلمين مصر كه تلاش كرد از طريق گسترش روابط دوستانه با حماس با امريكا مبارزه كند شاهد زنداني شدن رهبران خود به اتهام ساختگي خيانت و طرفدارانشان به اتهام همدستي با تروريست ها است.

حزب الله لبنان كه اوايل سال 2011 نسبت به وقوع بحران در سوريه هشدار داد و تاكيد داشت دستهاي خارجي به دنبال اهداف تروريستي در منطقه هستند به دليل دفاع از سوريه و همراهي با بشار اسد توسط رسانه ها مورد توهين و اهانت قرار گرفته است.

 در ادامه اين مقاله آمده است: هر زمان كه يك گروه اسلامي شيعه يا سني در برابر اسرائيل قد علم كرده ايدئولوژي و پيامش توسط ماشين پروپاگانداي غرب به طور نظام مند تكه تكه شده و كلامشان در هم پيچيده و شخصيت شان مجرمانه نشان داده شده است.

بارها و بارها هرگاه گروهي خواسته اسلام را به عنوان مبناي ايدئولوژي خود برگزيند آن را به تروريسم مرتبط كرده اند.اين همان چيزي است كه تل آويو مي خواهد جهان غرب آن را به عنوان حقيقتي جهاني بفهمند.

در ادامه اين مقاله نويسنده به سراغ سخنان هشدار آميز مقامات جمهوري اسلامي رفته و ميگويد علي لاريجاني  فيلسوف ،سياستمدار و رئيس مجلس ايران اوايل ماه جاري نسبت به طرح و نقشه اسرائيل هشدار داد و تاكيد كرد: «مسلمانان نبايد اجازه دهند رژيم اشغالگر اسرائيل و ديگر دشمنان اسلام در جهان اسلام اختلاف بيفكند و منافع خود را به پيش ببرد.»

اين سخنان را پس از انفجار يك خودروي بمب گذاري شده در حومه بيروت در منطقه شيعه نشين كه منجر به كشته شدن 21 نفر و مجروح شدن 200 نفر شد بر زبان آورد.اين حمله تروريستي هشداري براي حزب الله بود تا دست از حمايت از سوريه و مبارزه با ترورست هاي تحت حمايت خارجيان  بردارد. 

عباس عراقچي سخنگوي سابق وزارت خارجه ايران هم توطئه صهيونيستي را با شديدترين الفاظ ممكن محكوم كرد و آن را دخالت شوم اسرائيل در سوريه و تمايل براي تجزيه امت اسلامي دانست.

عراقچي در اطلاعيه اي گفت: « یقینا مردم مقاوم لبنان به ویژه مقاومت اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی‌های افتخارآمیز جنگ 33 روزه، توطئه شوم صهیونیستها و ایادی آنان را برای بی ثبات کردن لبنان و فتنه انگیزی میان طوائف آن را همچون گذشته ناکام خواهند گذاشت.»

علي لاريجاني در ارزيابي وضعيت منطقه در حمله به اخوان المسلمين دست هاي اسرائيل را ديد. وي گفت:« قتل عام مردم مصر لطمه جبران ناپذيري به مصر كه جايگاه والايي در جهان اسلام دارد ، وارد كرده است و اين مسئله نگراني ها را در مورد مردم و كشور مصر تشديد مي كند.» وي افزود هژموني جهاني به دنبال حل مشكلات مصر نيست و مذاكره تنها راه حل اين مشكلات به وجود آمده در اين كشور مهم است»

 از چهارشنبه هفته قبل هزاران مصري توسط نيروهاي امنيتي قتل عام شده اند.شهروندان غير مسلح كه توسط ارتش در مساجد و بيمارستانها در گوشه اي جمع كرده مي شوند توسط سكولارهاي مخالف مرسي كه در مصر دولت موقت شناخته مي شوند بيرحمانه به قتل مي رسند.
 وقتي  گزارشها از پاكسازي سياسي خبر دادند دولت با اعلام اين كه در برابر تهديد تروريسم خواهد ايستاد اين جنايت خود را توجيه كرد وخيلي زود افزود اخوان المسلمين را منحل مي كند.
خاورميانه در اغتشاش و هرج و مرج است و اسرائيل به اجراي نقشه هاي پليد خود براي منطقه ادامه مي دهد.

در پايان اين مقاله آمده است سوريه كه بزرگترين تهديد نامي براي اسرائيل بود به وسيله جنگ دو ساله تضعيق شده است،مصر كه روزي قدرتي در منطقه بود در لبه از فراموشی و جنگ داخلی قرار دارد، و عراق در حال مبارزه با تروریسم است.

هیچ کشوری در خاورمیانه نمی تواند با هژمونی صهیونیستی مخالفت كند ، ایران آخرین سنگر علیه  مبارزه با امپریالیسم است. به کمکش برويد و تنهايش نگذاريد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.