سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون اسکی: تله کابین دربندسر تا 2 ماه دیگر راه اندازی می شود

عیسی ساوه شمشکی گفت: تاکنون 80 درصد عملیات نصب و راه اندازی تله کابین در پیست دربندسر انجام شده و تا 2 ماه دیگر راه اندازی آن به صورت کلی انجام خواهد شد.

عیسی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از سال گذشته عملیات نصب تله کابین در پیست اسکی دربندسر انجام شده است و تاکنون 80 درصد امور انجام شده است در روز شنبه نیز به صورت آزمایش امور انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و تلاش ما بر این است که 20 درصد باقی مانده کار نیز با سرعت هرچه بیشتر انجام شود.

وی تصریح کرد: پیش بینی می کنم که تله کابین دربندسر تا حدود 2 ماه دیگر به مرحله بهره برداری برسد و این افتخار بزرگ دیگری است که باعث خوش حالی جامعه اسکی خواهد بود.
وی در خصوص جلسه دیروز فدراسیون عنوان کرد:  در جلسه ای که در فدراسیون داشتیم روسای کمیته های اسکی آلپاین- اسنوبرد – صحرانوردی و چمن نیز حضور داشتند  و بحث بر سر ثبت مسابقات داخلی در تقویم جهانی بود.

وی افزود:  در فرصت موجود باید سعی کنیم تا مسابقات خود را در تقویم فدراسیون جهانی ثبت کنیم تا نتایج آن معتبر  شود.

رئیس فدارسیون اسکی در مورد سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در خواست های خود را برای اعزام مربی به کشورهایی از جمله اتریش،  فرانسه و ایتالیا عنوان کرده ایم و در  حال حاضر بحث بر سر مسائل مالی است اگر چه هزینه جذب سرمربی بر عهده کمیته ملی المپیک است اما بالاخره محدودیت هایی نیز در این زمینه وجود دارد و اگر نتوانیم سرمربی خارجی جذب کنیم کار را با همین مربیان داخلی ادامه خواهیم داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ابتدا اردوهای  آماده سازی را در پیش داریم و پس از آن تیم ملی اسکی آلپاین از روز 15 مهر ماه برای اردوی یک ماهه عازم اتریش می شود./آق

برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.