سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات قتل بازیکن سابق فوتبال از زبان پدرش + فیلم

پدر بازیکن سابق تیمهای سایپا و نیروی زمینی می گوید از رسانه ها می خواهد که حادثه ی رخ داده برای فرزندش را رسانه ای کنند تا هرچه سریع تر قاتلان فرزندش شناسایی شوند.

رضا دربندی، پدر امید دربندی بازیکن سابق سایپا و نیروی زمینی در گفت وگو با ایسنا درباره ی قتل پسرش گفت: یک هفته پیش پسرم ساعت 10 به فروشگاه رفت تا خواهرش را به منزل بیاورد. در بین راه سه نفر او را می دزدند و بعد از یک ساعت با ما تماس گرفتند و به ما گفتند که 100 میلیون به آنها بدهیم. آنها به من گفتند پسرم دست آنهاست و فردا به شما شماره حسابی می دهیم تا با پرداخت پول فرزندم آزاد شود.

وی گفت: فردا صبح به من زنگ زدند و گفتند 10 میلیون پول بریزم تا فرزندم آزاد شود. 10 میلیون را با هر سختی بود جور کردم و به حسابشان ریختم اما پسرم را آزاد نکردند. به من گفتند فردا 100 میلیون بده تا او را آزاد کنیم. به آنها گفتم پس بگذارید حداقل با پسرم صحبت کنم. به یکباره صدای پسرم را شنیدم که داد زد پول را ندهید.

دربندی در ادامه افزود: به آنها گفتم یک نشانی به من بدهید ولی آنها این کار را نکردند و به روزهای بعد کشیده شد. به هر حال چندین بار این تماس ها تکرار شد و من هر بار می گفتم نشانی بدهید که او زنده است ولی آنها می گفتند فردا صدایش را می شنوی یا مثلا پس فردا می گذاریم با او صحبت کنی.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.