سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دختر شاه به اتهام خروس بازی+تصویر

پلیس امریکا در اورگان، در یک عملیات گسترده دختری از بازماندگان خانواده سلطنتی رومانی و شوهرش را به اتهام راه‌اندازی مسابقات غیرقانونی نبرد خروس‌‌ها دستگیر کرد و به زندان انداخت.

به گزارش پلیس اورگان این پرنسس ۶۰ ساله به نام ایرینا والکر و همسر ۶۷ ساله‌اش جان و سلی والکر متهم هستند که با راه‌اندازی باند شرط‌بندی در نواحی اطراف اورگان، نبردهای خونینی را میان خروس‌های جنگلی طرح ریزی می‌کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛در این عملیات علاوه بر این پرنس رومانیایی و همسرش چهار نفر دیگر نیز دستگیر شده‌اند که این افراد به عنوان سران گروه خروس باز در دادگاه فدرال پورتلند محاکمه خواهند شد. دوازده نفر دیگر از اورگان و واشنگتن نیز دستگیر شده‌اند که این افراد با جرایم کمتر جریمه شده‌اند.

طبق تحقیقات پلیس امریکا طی دو سال اخیر والکر و گروهش ۱۰ رقابت مختلف را برگزار کرده‌اند که این رقابت‌ها روزانه ۲ هزار دلار برای گروه درآمد داشته است.



این افراد که یکی از جرایمشان آزار و اذیت حیوانات است با بستن تیغ‌های برنده‌ای به پای خروس‌ها آن‌ها را به میدان نبرد می‌فرستادند تا با زخمی شدن هر یک از آن‌ها هیجان مسابقات افزایش یابد و طرفداران بیشتری به حضور در اینگونه مسابقات ترغیب شوند.

چهار متهم دیگر این پرونده ماریو پرز ۶۲ ساله، دیوید سانچس ۲۹ ساله، خوزه لوییس و یرگن رامیرز ۴۸ ساله و اورلیا گارسیا مندوسای ۳۳ساله هستند که همگی در انتظار محاکمه در زندان به سر می‌برند. طبق احکام قضایی امریکا هر کدام از اتهامات شرط‌بندی غیرقانونی، آزار و اذیت حیوانات و… حداکثر ۵ سال زندان و جریمه نقدی ۲۵۰ هزار دلار را در پی دارد که با توجه به جرایم هر فرد در پایان دادرسی براساس آن‌ها حکم این افراد صادر می‌شود.

به گزارش روزنامه‌های اورگان، ایرینا والکر دختر آخرین پادشاه رومانی است. شوهر این پرنسس در فاصله سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳به عنوان کلانتر بخش کاس کانتی فعالیت می‌کرد.

ظهور 12
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.