سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دوره آموزش عالی آزاد دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی

اولین دوره آموزشی عالی آزاد دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آغاز شد.

مهدی طالب پور، رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور یکپارچه کردن دانش فنی فارغ التحصیلان متخصص در هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی وزیر شاخه های آن و ارائه آموزش های کاربردی و جهت دار به متقاضیان، اولین دوره تک درس درس تربیت دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی با حضور 30 نفر از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و ارشد تربیت بدنی  و کارشناسان آزمایشگاههای تربیت بدنی سراسر کشور از تاریخ 26 مرداد تا 2 شهریور 92 به مدت 60 ساعت با همکاری اعضای هیات علمی این پژوشگاه در همین پژوهشگاه آغاز شده است. 

وی افزود: اگر چه ما با ایده آل ها خیلی فاصله داریم اما با توجه به وجود اساتید مجرب و برخورداری از امکانات تنها مرجع علمی ورزشی کشور است که می توانیم به نقطه رفیع موفقیت دست یابیم. 

طالب پور در رابطه با حمایت وپشتیبانی افراد از ورزش اظهار داشت: باید اندیشیه و تفکر این افراد علمی باشد و کسانی هم که به عنوان ورزشکار، مربی، مدیر وارد میدان می شوند از مراودات اجتماعی گرفته تا نحوه تغذیه و تمرین باید ساختار علمی داشته باشد تا در کوتاهترین زمان به حداکثر بهره برسند. 

وی در خصوص برگزاری این دوره ها اظهار داشت: از این طریق می توان علم را به خدمت گرفت و  در کنار آموزش های تئوری به بعد علمی کارهم پرداخت و تلفیق این آموزش می تواند کمک شایانی به ورزش کشور کند. 

وی خاطر نشان کرد: این پژوهشگاه یک مرکز علمی و فراملی است و ما نه تنها آماده ارائه خدمت به تمام کشور هستیم بلکه می خواهیم این خدمات را در سطح بین المللی هم در اختیار جویندگان علم قرار دهیم./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.