سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز/

پروژه‌های افتتاح شده نیازی به اعتبار ندارد/ افتتاح ناقص پروژه‌ها به ضرر استان است

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس گفت: پروژه‌ای افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که 100 درصد انجام شده و دیگر نیازی به اعتبار ندارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ سیدمحمد بیاتیان دوشنبه شب در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان در سنندج اظهار داشت: جای بسی تاسف است که روبان افتتاح بعضی از پروژه‌ها توسط عده‌ای از مسئولان در استان کردستان بریده شد، اما دوباره در جلسه شورای برنامه ریزی استان برای آنها درخواست تامین اعتبار می‌شود.

وی افزود: باید برای چنین پروژه‌هایی در استان مراسم افتضاحیه گذاشته شود، خاطرنشان کرد: برای پروژه‌هایی که افتتاح شدند چگونه باید دوباره اعتبار اختصاص یابد.

این مسئول بیان داشت: با احیای سازمان مدیریت برنامه و بودجه در دولت جدید دیگر نیازی به برگزاری چنین جلساتی در استان‌ها نیست و می‌توان وقت این گونه جلسات را به مسائل دیگری اختصاص داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه میراث فرهنگی باید کسب درآمد کنیم، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های دولت دکتر روحانی باید کار و فعالیت بیشتر در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری باشد.

بیاتیان عنوان کرد: ظرفیت‌های موجود در میراث فرهنگی و گردشگری در کشور ما نیاز به احیاشدن دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور ما از نظر گردشگری چیزی کمتر از کشوری مانند ترکیه که سالانه درآمدهای زیادی از این حوزه بدست می آورد، ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه میراث فرهنگی به جای آنکه برای درآمدزایی فکر کنند بیشتر از اعتبارات دولتی هزینه می‌کنند و مدیران این نهاد نیز همواره به دنبال اختصاص اعتبارات هستند.

این مسئول بیان داشت: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند برنامه و برنامه ریزی است که متاسفانه در جلسات شورای برنامه ریزی استان فقط حرف هزینه زده می‌شود.

بیاتیان با بیان اینکه تفکر رزمندگان در زمان جنگ اکنون در بین مردم از بین رفته است، افزود: رزمندگان در زمان جنگ فقط با یک دستگاه لودر جاده روستایی می‌ساختند لذا هنر مسئولان در آن است که با دست خالی هم کار کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی بحث‌ها و مشکلات مربوط به آب و راه را از دلایل اصلی مهاجرت روستاییان به شهرها ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بودجه و هزینه‌های اندک کنونی انجام کارها و پروژه‌ها نیازمند مشارکت مردمی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مطالب زیادی برای گفتن وجود داشت، ولی به دلیل عدم حضور استاندار از بیان آنها خودداری کرده و آن را به جلسه‌ای بعدی موکول می‌کنم.

بیاتیان در پایان اذعان داشت: ظلمی در حق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شده است که باید در حضور آقای استاندار باید حق نمایندگان مردم استان ادا شود./ج1

برچسب ها: اعتیاد ، افتتاح ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.