سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه عمرانی در هفته دولت

فرماندار دشتی از افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سید علی هاشمی صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی که در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضا تشکیل شد، گفت: در هفته دولت 32 پروژه عمرانی با اعتبار 10 میلیارد تومان اعتبار افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار دشتی افزود: در هفته دولت 13 پروژه عمرانی با اعتبار 4 میلیارد و 300 میلیون تومان آغاز و 19 پروژه عمرانی با اعتبار 5 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسئول ستاد هفته دولت دشتی نیز گفت: در هفته دولت شش کمیته در شهرستان در قالب دو برنامه اجرایی و فرهنگی فعالیت می‌کند.

سید اسماعیل جعفری افزود: در هفته دولت 40 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده که 14 برنامه آن به عنوان چهارده معصوم است که در هر روز دو برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی در بخش شنبه و طسوج خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در اولین روز هفته دولت تجدید میثاق با امام (ره) و شهداست که با پیاده روی مدیران و کارکنان ادارات از میدان امام(ره) تا گلزار شهدا انجام می‌گیرد و بعد از آن با امام جمعه نیز دیدار خواهیم کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: شش کمیته امنیتی، اطلاع رسانی، بازرسی، تبلیغات و  فرهنگی، امور بانوان و کمیته عمران در هفته دولت در شهرستان دشتی فعالیت می‌کنند.

وی شش پروژه عمرانی شهری، هشت پروژه برق، یک پروژه بهداشتی، یک پروژه  بنیاد شهید و یک پروژه ورزشی را از پروژه‌های افتتاحیه در شهرستان دشتی عنوان کرد.

جعفری افزود: سه پروژه عمران شهری، هشت پروژه بهداشتی و دو پروژه راه و شهرسازی از پروژه‌هایی است که در هفته دولت  عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
برچسب ها: بوشهر ، دشتی ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.