سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در چهارمین جشنواره بین المللی قصه گوی رضوی؛

شرکت 100 قصه‌گوی خراسان جنوبی

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، 100 قصه‌گوی استان به روایت قصه‌های زندگی امام رضا ‌(ع) پرداختند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ عبدالرضا صمدی اظهار کرد: مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری خراسان جنوبی مانند سال‌های گذشته با حضور در 16 جشنواره رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) ارادت خود را به علی ‌ابن‌ موسی‌الرضا (ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه 100 قصه‌گوی خراسان جنوبی در این جشنواره شرکت کردند، اضافه کرد: 23 نفر از مربیان کانون، 54 عضو نوجوان و 23 نفر از قصه‌گویان در بخش آزاد در این جشنواره شرکت کردند.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این جشنواره مربیان و قصه‌گویان با موضوعاتی مانند معجزات امام رضا (ع)، خاطرات و آداب زیارت و جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ایرانیان در مراکز فرهنگی هنری به قصه‌گویی پرداختند.

صمدی ادامه داد: مرحله نخست داوری قصه‌ها در بخش کارشناسی فرهنگی صورت گرفت و در نهایت 48 قصه در قالب لوح فشرده برای شرکت در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی ارسال شد.

وی یادآور شد: چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ عملی امام رضا (ع) به واسطه‌ قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اصفهان در حال برگزاری است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی شهریورماه 92 همزمان با دهه کرامت معرفی می‌شوند./ب

برچسب ها: جشنواره ، قصه گو ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.