سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شور ونشاط در اردوی تیم ملی کاراته

اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در لیگ جهانی استانبول در ورزشگاه کبکانیان تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی کاراته خود را برای حضور در میادین بین المللی آماده می کند که رقابت های لیگ جهانی استانبول نخستین میدان پیش رو به شمار می آید و از حساسیت و کیفیت قابل توجهی برخوردار است.



ملی پوشان بزرگسال کشورمان تمرینات آماده سازی خود را با جدیت زیر نظر مسعود رهنما، شهرام هروی و حسین روحانی پیگیری می کنند تا بار دیگر در آوردگاه آسیایی و در میادین بین المللی شاهد درخشش نمایندگان کشورمان باشیم.

بر اساس این گزارش امروز که در سالن کبکانیان تهران ، محل برگزاری اردوی تیم ملی حضور یافتیم شاهد شور و نشاط خاصی در اردوی تیم ملی بودیم، حسین روحانی، سریعترین کاراته کای جهان و دارنده 4 مدال رنگارنگ جهانی بزرگسالان که خود سالها در میادین بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی کرده، این بار در جایگاه مربی، با ملی پوشان تمرین و نکات لازم را به آنها گوشزد می کرد.

سید محمد حسینی مربی بدنساز تیم ملی نیز در سالن حضور و تمرینات ملی پوشان و میزان آمادگی جسمانی آنها را زیر نظر داشت.



ذبیح اله پورشیب، حامد زیگسازی، حسنی پور و حسین سمندر  کاراته کاهایی بودند که آوازه بیشتری داشتند و در اردو تمرین می کردند، البته طبق گفته ایزدی سرپرست اردوهای تیم ملی کاراته تعدادی از ملی پوشان نیز به همراه تیم دانشگاه آزاد در مسابقات بین المللی حضور داشته و در تمرین عصر دوشنبه غیبت داشتند.



تیم ملی کاراته خود را برای حضور در لیگ جهانی ترکیه( 16 و 17 شهریور) آماده می کند و ملی پوشان 13 شهریور عازم این رقابت ها می شوند، دو هفته پس از این مسابقات نمایندگان کشورمان باید در مسابقات کشورهای اسلامی حضور یابند و سپس برای رقابت های آسیایی آماده خواهند شد تا بار دیگر شاهد موفقیت نمایندگان ایران اسلامی در میادین بین المللی و آسیایی باشیم./آق

برچسب ها: کاراته ، اردو ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.