سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون عمران مجلس

اخذ ماليات از مشاورين املاک ضروري است

چهاردولي با بيان اينکه مشاورين املاک جز بنگاه‌هاي اقتصادي کشور محسوب مي‌شوند گفت: اخذ ماليات از مشاورين املاک ضروري است و مثبت ارزيابي مي‌شود.

علي نعمت چهاردولي نماينده مردم همدان و ملاير در خانه ملت در واکنش به اخذ ماليات از مشاورين املاک با بيان اينکه اين بخش از بدنه مسکن، جز بنگاه‌هاي اقتصادي کشور محسوب مي‌شود اظهار داشت: مشاورين املاک يکي از مکان‌هاي خريد و فروش مسکن است از اين رو در بيشتر اوقات دريافتها فراتر از نرخ و قاعده است، بنابراين پرداخت ماليات جز الزامات اين گروه محسوب مي‌شود.

وي افزود: از طرفي هم اکنون اکثر سرمايه داران ورود به بحث ساخت و ساز به بحث توليد ترجيح مي‌دهند که اين مسئله موجب تبديل صنعت ساختمان به يکي از پروژه‌هيا مالي کشور شده است.

عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه هم اکنون وابستگي اقتصاد کشور به نفت رو به کاشه است تصريح کرد: تعداد مشاورين املاک بسيار زياد است.

بنابراين زماين که صادرات نفت در حال کم شدن است يکي از راهکارهاي حل معضلات اقتصادي اخذ ماليات است.

چهاردولي گفت: بنابراين اخذ ماليات از مشاورين املاک لازم است و براي توازن در اقتصاد کشور نيز مثبت ارزيابي مي‌شود.

شايان ذکر است: چندي پيش مشاورين املاک در رابطه با پرداخت ماليات، اعتراض به سازمان امور مالياتي تقديم کرده‌ بودند که ديوان عدالت اداري با بررسي اين لايحه ضمن ابطال و لغو راي موقت، حکم و سمت و ادامه اجراي توافقنامه بين اتحاديه مشاورين املاک و سازمان امور مالياتي صادر کرده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مشاور ، املاک ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.