سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته مترجم‌هاي همراه؛

مجموعه‌اي از دیکشنری‌ها و مترجم‌های همراه+ دانلود

بنا به درخواست مکرر مخاطبین اورژانس آی تی مجموعه ی کاملی از مترجم ها و دیکشنری ها مخصوص گوشی های همراه فراهم کرده است.


آخرین نسخه ی نرم افزار مترجم آندرویدی گوگل

این نسخه به جهت حجم کم و قابلیت ترجمان گفتاری در نوع خود بی نظیر است که از طریق صوت به جای نگارش کلمات را ترجمه می نمایید.

به گزارش خبرنگار اوژانس  آی تی باشگاه خبرنگاران  نرم افزار مترجم گوگل توانایی ترجمه آنلاین(برخط) بیش از ۶۴ زبان دنیا را دارد.





Google translate یکی از قوی ترین و کم حجم ترین دیکشنری برای گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید است، این برنامه درواقع همان نسخه اینترنتی مترجم گوگل است که قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به ۶۴ زبان مختلف از جمله پارسی نیز دارد. همچنین این برنامه قادر به شنیدن کلمه و گفتن ترجمه آن است بطوری که برای اکثر زبان ها می توانید به جای تایپ کردن، کلمه مورد نظر را بگویید و معنی آن را بشنوید.
Google Translate  قادر به تشخیص گفتاری ۱۷ زبان و ترجمه شنیداری ۴۰ زبان است که همین ویژگی آنرا از سایر دیکشنری ها متمایز و بارز می نماید. ارتباط با دیگر کسانی که در حال ترجمه هستند را بصورت گفتاری speech to speech می توانید در مد گفتگو (conversation mode) داشته باشید. ذخیره کردن ترجمه های مورد نیازتان برای مواقع آفلاین نیز توسط این برنامه می تواند انجام می شود.  حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.
علاقه مندان به دانلود این نرم افزار می توانند اینجا کلیک کنند.



آخرین نسخه نرم افزار مترجم اندرویدی Afarsi


قدرتمندترین نرم افزار دیکشنری اندروید به نام Afarsiکه دارای قابلیت ترجمه سریع به صورت افلاین و پایگاه داده ی پنجاه هزار کلمه ای به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

Afarsi یکی از قدرتمندترین وکارآمدترین دیکشنری انگلیسی به فارسی ساخته شده برای سیستم عامل اندرویداست. کارشناسان سازنده این دیکشنری را منفعل و پرسرعت دانسته که بیشاز۵۰۰۰۰کلمه انگلیسی راترجمه  می کندومعمولاًبرای هرکدام چندهم معن  نمایش میدهد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت نصب ساده و پرسرعت و هم چنین وجود پایگاه داده در قسمت نصب است که کاربران را از اضافه کردن آن به برنامه بی نیاز می کند.


به جهت افزایش کارایی و کاهش سرعت ترجمه آنلاین کارشناسان استفاده از چنین نرم افزاری رو به کاربران پیشنهاد می کنند.

این دیکشنری را می توانید اينجا دانلود کنيد.



آخرین نسخه نرم افزار آیفن مترجم آنلاین

نسخه جدید این نرم افزار قابلیت ترجمه آنلاین یا برخط را داشته و نسبت به نسخه های پیشین دارای سرعت بهتر و حجم کمتری می باشد.

مترجم انلاین را می توانید به راحتی آب خوردن به معنای کلمات و واژگان انگلیسی خود دست پیدا کرده و حتی با تایپ یک کلمه تمام هم خانواده ها و مترادفات آن نیز ظاهر می برای بهره مندی از این دیکشنری قدرتمند می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.


این نرم افزار قابلیت انتخاب یک تصویر و نمایش آن با این نرم افزار و رسیدن به کلمه مجهول و مورد نظر خود نیز دارد.
نصب آسان و سریع، کم حجم بودن از دیگر مزایای این دیکشنری قدرتمند می باشد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات ترجمه متن این دیکشنری، باید به اینترنت متصل باشید.

براي دانلود اينجا کليک کنيد

آخرین نسخه نرم افزار آی او اس Advanced English Persian

دیکشنری Advanced English Persian قدرتمندترین مترجم آی او اس می باشد که تا کنون ساخته شده و دارای پایگاه داده ی سیصد و بیست هزار کلمه ای است.



Advanced English Persian دارای ویژگی های زیادی از جمله نمایش اچ دی و قابلیت چرخش می باشد که این ویژگی ها نرم افزار را از دیگر نسخه ها و هم چنین نمونه های مشابه متمایز نموده است.
قابلیت نمایش کلمات هم معنی و هم چنین استفاده از معانی با کپی کردن آنها در قسمت های دیگر قابلیت های مضاعفی را به این نرم افزار اضافه نمود.
این دیکشنری با دارا بودن بیشتر از سیصد و بیست هزار کلمه و اصطلاحات هر زبانی جزو کاملترین دیکشنری های شناخته شده است.
علاقه مندان به استفاده از آن می توانند اينجا را کليک کنند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.