سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رویکرد نیروی انتظامی دین‌مدار و اجتماع‌محور است

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که رویکرد نیروی انتظامی، ‌رویکردی دین‌مدار، اجتماع محور و اخلاق‌مدار است، گفت: گرچه ما با شاخص‌های آرمانی فاصله داریم اما تلاش‌های زیادی در این زمینه برای رسیدن به آن جایگاه در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نشست تخصصی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رئیس پژوهشکده جغرافیای انتظامی سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا، روسای دانشگاه‌های قم، ‌معارف و پیام نور مرکز قم و ‌فرمانده انتظامی استان قم در سالن اجتماعات دفتر حوزه علمیه قم برگزار شد.

کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در این نشست طی سخنانی، هدف از تشکیل این جلسه را محور قراردادن دین در تمام حوزه‌های مطالعاتی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه در هر استانی در رابطه با مقوله امنیت حوزه‌ای برای آن تعریف شده است، حوزه دین و امنیت را حوزه مطالعاتی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان و بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی استان تاکید کرد.

وی در ادامه با ارائه سه پیشنهاد افزود: اول برگزاری کرسی‌های دین و امنیت در حوزه علمیه ایجاد شود، دوم فصلنامه‌ها از پشتیبانی لازم برخوردار شوند و سومین پیشنهاد اینکه یک همایش بین‌المللی در استان قم برگزار شده و از پلیس‌های کشورهای مختلف اسلامی دعوت شود./ز

برچسب ها: قم ، رویکرد ، نیروی ، انتظامی ، دین ، مدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.