سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتي حضور چهره‌هاي سينمايي غوغا مي‌كند

"بهروز شعيبي" كارگردان "دهليز" حضور چهره‌هاي سينمايي را در مراسم گلريزان گره‌گشا دانست.

"بهروز شعيبي" كارگردان "دهليز" در خصوص مراسم گلريزان و برپايي اين جريان به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: شروع اين حركت جمعي 5 نفره بود كه تصميم به راه انداختن اين جريان را گرفتيم.



وي افزود: "سيدمحمود رضوي" اولين قدم را در جريان انداختن اين حركت بودند و در ادامه ان دوستان ديگري چون "مهتاب كرامتي"، "مهناز افضلي" و حجت‌الاسلام و المسلمين" شهاب مرادي" ما در اين مسير حمايت و ياري كردند.

وي در خصوص همكاري "شهاب مرادي" اظهار داشت: "شهاب مرادي" هميشه ارتباط خوبي با اهالي سينما داشته و موضوعات خوبي را در مسير كارمان به ما گوشزد كردند و هميشه شخص مورد اعتمادي بين بچه‌هاي سينما بودند.

وي تصريح كرد: اين جريان يك جريان مفهومي و معنوي بود كه حجت‌الاسلام و المسلمين "شهاب مرادي" با آغوش باز دعوتمان را پذيرفت و به عنوان امين و راه‌گشا ما را حمايت كردند.

"شعيبي" در مورد حضور چهره‌هاي سينمايي در اين محفل عنوان كرد: حضور چهره‌ها و بازيگران سينمايي تاثيرات مطلوبي را به همراه خواهد داشت كه هميشه در محافل گوناگون حضورشان را حس كرديم، هنرمندان پيش قدم و پيش‌گام در اين مسيرها بودند.

وي خاطرنشان كرد: از حضور تمامي دوستان و هنرمندان كه با حضورشان گره‌اي از مشكلات يك اعدامي گشودند و زندگي دوباره‌اي را به او هديه دادند مسپاگزارم./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.