سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری سرمربی فوتسال؛

کاندلاس:ايتاليا و اسپانيا براي بازي با ايران بايد پول بدهند/کسي جايگزين لک نخواهد شد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دوست دارم در ایران کار کنم چون قلب و دلم با ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، خسوس کاندلاس اظهار داشت: اولويتم براي تمدید قرارداد فقط کشور ایران است چون اين کشور را دوست داشته و براي کار کردن تمایل زیادی به اين کشور دارم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد : من از برخي کشورها پیشنهادات خوبی دارم اما کار در ایران را بیشتر از سایر کشورها می پسندم.



وي تصريح کرد: از کشورهای عربی و اسپانیا پیشنهاد کاری داشتم اما به نمایندگان این کشورها نیز گفتم که دوست دارم در ایران به مربیگری خود ادامه دهم.

کاندلاس در مورد عدم بازی با تایلند گفت: به خاطر مشکلات مالی بازي تدارکاتي خود را در تايلند برگزار مي کنيم نه در ايران چرا که فکر کرديم اگر تايلندي ها به ايران بيايند ما متحمل هزينه هاي سنگيني مي شويم.

وی در مورد بازی های جام جهانی فوتسال برزیل گفت: در نظر داريم در این دوره قبل از سفر به برزیل، در یکی از کشورهای اسپانیا و ایتالیا  توقف کنیم و بازی های دوستانه ای با باشگاه های اين 2 کشور انجام دهیم اما بعضی از باشگاه هاي اسپانيا و ايتاليا از فدراسیون فوتبال ايران براي برگزاري بازي تدارکاتي طلب پول کرده اند که اين منطقی نیست زيرا باید آنها برای بازی با تیم ملی ایران پول بدهند.



سرمربي تيم ملي فوتسال ايران ادامه داد: مي خواهيم در منطقه سائوپائولو برزیل که نزدیک به محل برگزاری جام جهانی است اردو بزنیم و با تیم های این شهر بازی های دوستانه ای داشته باشیم تا برای رقابت های جام جهانی بهتر آماده شویم.

وی در مورد کناره گیری رضا لک، مربی تیم ملی و جایگزینی شخص دیگر تأکید کرد: به جای لک، مربی جایگزین نخواهد شد و ما با همان 3 مربی کار را ادامه می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد اردوهای قبل از اعزام به جام جهانی گفت: تیم ملی فوتسال تا قبل از سفر به برزیل 3 اردو در ایران و خارج از کشور خواهد داشت و 10 روز در کشور برزیل اردو خواهیم زد.

کاندلاس در خصوص نوع مبلغ قرارداد خود اشاره کرد: قراردادي که من با فدراسيون فوتبال ايران منعقد کرده ام بسيار ناچيز است اما من به ايران و ايراني اطمينان خاطر دارم و مي دانم که کميته فوتسال نيز متعاقبا اين اطمينان را پاسخ مي دهد و من هم اين اعتماد را در ميان بازيکنان ايجاد کرده ام که مي توانيم موفق باشيم؛ اولويت کاري من سرمربيگري در ايران است زيرا علاقه خاصي به اين کشور دارم.

وي در پايان درباره وضعيت مصطفي نظري خاطرنشان کرد: اين دروازه بان فوتسال ايران در پرتغال حضور دارد و بايد به تمرينات خود ادامه دهد تا اعتماد کادر فني را به خود جلب کند و به تيم ملي راه يابد./مح


برچسب ها: خسوس ، فوتسال ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.