سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

راه‌اندازی رشته مهندسی رباتیک در دانشگاه آزاد ساری

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی رشته کارشناسی پیوسته مهندسی رباتیک از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات شد.

مظفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: رشته مهندسی رباتیک به دلیل اشتراکاتی که با رشته‌های مهندسی برق الکترونیک و کنترل و همچنین مهندسی مکانیک طراحی جامدات و مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار دارد یک رشته میان رشته‌ای است.

وی تاکید کرد: استفاده از ربات‌ها و اتوماسیون در صنایع و کارخانه‌ها به دلیل بازده بهتر، سرعت، دقت و کم‌هزینه بودن به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری افزود: با پیگیری‌های انجام شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از مهر ماه برای نخستین بار در این رشته تحصیلی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

مظفری وجود کارگاه‌ها و تجهیزات مناسب در زمینه الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی ساری را زمینه مناسبی برای توسعه و کیفیت‌بخشی به این رشته جدید اعلام کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ساری در گروه ریاضی، فنی و مهندسی در رشته‌های ریاضیات و کاربردها،علوم کامپیوتر،فیزیک اتمی،فیزیک حالت جامد،فیزیک هسته‌ای، فیزیک هواشناسی، مهندسی فناوری اطلاعات،مهندسی کامپیوتر سخت‌افزار و نرم‌افزار و رشته جدید مهندسی رباتیک برای سال تحصیلی جدید بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد که داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.org مراجعه کنند./ع

برچسب ها: راه اندازی ، رباتیک ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.