سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

كسب دو مقام برتر در مسابقات كشوری جامعة‌القرآن توسط قرآن آموزان زنجانی

مسئول واحد برادران مؤسسه جامعة‌القرآن ‌الكريم و اهل بيت(ع) زنجان از درخشش دو فعال قرآنی اين مؤسسه در پانزدهمين دوره مسابقات كشوری قرآن جامعة‌القرآن كشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مسئول واحد برادران مؤسسه جامعة‌القرآن ‌الكريم و اهل بيت(ع) زنجان 28 مرداد ماه  با اشاره به اين‌‌که پانزدهمين دوره مسابقات کشوری قرآن جامعة‌القرآن كشور‌ روز گذشته در استان چهارمحال و بختياری به‌كار خود پايان داد، گفت: اين مسابقات در قالب رشته‌های مختلف قرآنی و ويژه واحدهای برادران شعب استانی مؤسسه جامعة‌القرآن ‌الكريم و اهل بيت(ع) كشور برگزار می‌شود. 

رضایی افزود: تيم 17 نفره اين مؤسسه از شعبه زنجان جهت حضور در پانزدهمين دوره مسابقات كشوری جامعة‌القرآن اعزام شده‌ و قرآن‌آموزان و مربيان برجسته واحد برادران آن از 24 تا 26 مردادماه امسال در استان چهارمحال و بختياری با ديگر رقبای خود به رقابت پرداختند. 

وی با تأكيد بر اين‌كه سطح اين دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء چشم‌گيری داشته است، ابراز كرد: تيم اعزامی استان زنجان با آمادگی كامل در اين دوره از مسابقات حضور بافته و توانست رتبه‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم را در رشته‌های مختلف به خود اختصاص دهد.

مسئول واحد برادران مؤسسه جامعة‌القرآن ‌الكريم و اهل بيت(ع) اظهار كرد: محمدرضا غريبلو، قرآن‌آموز نوجوان زنجانی موفق به كسب رتبه دوم بخش وبلاگ‌نويسی قرآنی در اين مسابقات شده و در مراسم اختتامبه آن مورد تجليل قرار گرفت؛ همچنين وبلاگ قرآنی واحد برادران شعبه زنجان نيز ‌بين ساير استان‌ها، عنوان سوم را از آن خود كرد.

رضایی خاطر نشان كرد: ارتقاء سطح كيفی مسابقات، نقطه عطفی در افزايش تلاش قرآن‌آموزان و مربيان است تا در سال‌های آتی نيز بتوانيم همچون سال‌های گذشته مقام‌های برتری را كسب كنيم./ز

برچسب ها: مسابقات ، کشوری ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.