سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های قهرمانی کشور کاراته سبکی بانوان برگزار می شود

دو سبک کنترلی کاراته بانوان رقابت های قهرمانی کشور خود را تحت همین عنوان از پایان هفته جاری یعنی 31 مرداد برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  رقابت های قهرمانی کشور کاراته بانوان سبک شین دای پنج شنبه 31 مرداد به مدت دو روز به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

فاطمه صاحبکار نائب رئیس این سبک در  خصوص برگزاری  این پیکارها گفت: این مسابقات هر سال با هدف انتخاب برترین های سبک شین دای در بخش بانوان برگزار می شود ولی امسال برگزاری این مسابقات دو هدف مهم را دنبال می کند اول اینکه  امسال تصمیم داریم نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشوری را به لیگ فدراسیون اعزام می کنیم و دوم اینکه از نفرات برتر برای حضور در رقابت های برون مرزی  و تور نومنتهای بین المللی استفاده می کنیم.

وی افزود: رقابت های قهرمانی کشور امسال در  سال ورزشی امام خمینی شهر نور مازندران و با حضور بیش از 500 کاراته کا در بخش های کاتای تیمی و انفرادی و نیز کومیته انفرادی در رده سنی نونهالان،  نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

 زیبا سلیمانی نائب رئیس  سبک شوتوکان jska نیز در خصوص  برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان jska به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیکارهای قهرمانی کشور این سبک پنج شنبه 31  به مدت دو روز در شهر آمل مازندران و در سالن ورزشی دانشگاه آمل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با استقبال بیش از 1000 کاراته کا روبرو شده و احتمال این رو که با نفرات بیشتری از این تعداد برگزار شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: مسابقات در تمام رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در تمام رده های کمربندی  در بخش های  کاتای انفرادی  و تیمی و کومیته انفرادی انجام می شود.

وی هدف اصلی برگزاری  این رقابت ها را گسترش هر چه بیشتر  سبک شوتوکان jska خواند و گفت:  هدف سبک ما از برگزاری  این پیکارها شناسایی نفرات برتر سبک است تا در صورت حضورمان در رقابت های برون مرزی به همراه مسابقات انتخابی که گذاشته می شود، بسته به رده سنی و کمربندی مورد نیاز از نفرات برتر رقابت های قهرمان کشوری استفاده کنیم.
اما به طور کلی   هدف اصلی ما از این مسابقات  گسترش بیش از پیش این سبک است.

وی با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده  در این رقابت ها گفت: بدلیل اینکه تعداد نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی سبک شوتوکان  jska زیاد است این مسابقات را بر روی 6 تاتامی در صورت  امکان 7 تاتامی برگزار می کنیم و به همین علت از 60 داور این سبک برای قضاوت د ر این مسابقات دعوت کرده ایم.

 وی اضافه کرد:  برای این رقابت ها از داوران درجه بالا ی که دارای داوری آسیایی ممتاز ملی و رمزی هستند دعوت به عمل آمده و در کنار آنها و برای کمک به داوران ارشد از داوران درجه پایین تر نیز استفاده کرده ایم./آق
برچسب ها: کاراته ، بانوان ، شین دای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.