سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت آرامش به ميدان رامسس قاهره

شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي گزارش داد: پس از حوادث خونبار ميدان رامسس در مرکز قاهره، آرامش دوباره به اين ميدان بازگشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکاي نيوز عربي، اخراج طرفداران محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده مصر از مسجد فتح در ميدان رامسس ساکنين اين منطقه را به شدت تحت فشار قرار داد.

تجار، کسبه و مردم اين منطقه از زيان هاي وارد شده در روزهاي گذشته به فروشگاه، مغازه ها و منازل شان بسيار ناراحتند.

يک مرد ساکن اين منطقه در اين باره گفت: مردم منطقه به شدت زيان ديده اند و همه فروشندگان و افراد دستفروش کالاهاي خود را از دست دادند، اما بايد گفت امنيت امروز از روزهاي گذشته بهتر شده است.

همچنين يکي از کسبه اين منطقه گفت: امنيت در ميدان رامسس بهتر شده است و رفت و آمد و خريد از فروشگاه ها رفته رفته به وضع عادي خود درخواهد آمد.

يک مرد جوان که محل کسب او در درگيريها تخريب شده است گفت: آنها بايد به ما خسارت پرداخت کنند، ما از هيچ کس هراس نداريم، نه از عبد الفتاح السيسي و نه محمد مرسي نمي ترسيم و چنانچه سرمايه از دست رفته ما را جبران نکنند، انقلاب ديگري راه مي اندازيم.

اين در حالي است که دولت مصر درباره بازساي مسجد فتح و اماکن زيان ديده در ميدان رامسس به مردم اين منطقه اطمينان داده است.

از سوي ديگر بازگشايي ميدان رامسس موجب شده است، رفت و آمد خودروها و مردم در مسيرهاي ارتباطي اين منطقه با ديگر خيابانهاي قاهره به حالت عادي بر گردد و در نهايت تاثير مثبت در زندگي مردم و عادي شدن زندگي در سراسر شهر قاهره داشته باشد. 
برچسب ها: رامسس ، قاهره ، آرامش ، میدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.