سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دفاع مقدس از مقاطع پر افتخار و به يادماندنی تاريخ کشور

استاندار زنجان ايام هشت سال دفاع مقدس را از مقاطع پر افتخار و به يادماندنی تاريخ کشور برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، استاندار زنجان در نخستين جلسه ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس، ايام هشت سال دفاع مقدس را از مقاطع پر افتخار و به يادماندنی تاريخ کشور برشمرد و گفت: عرصه دفاع مقدس، صحنه هنرنمايی دين و امام و عرصه افتخارآفرينی مردم و نيروهای مسلح به شمار می رود.

رئوفی‌نژاد نقش مردم را در پشتيبانی از رزمندگان و نيروهای مسلح کشور در ايام جنگ بسيار موثر دانست و افزود: هيچ ارتش و قوايی بدون پشتيبانی مردم قادر به پيروزی نيست و چنانچه مردم، عقبه و حامی نيروهای مسلح نباشند، اين قوا در هيچ کجای جهان کاری از پيش نخواهد برد.

 وی ادامه داد: امام خمينی(ره) با درايت و رهبری خود، هم در زمان پيروزی انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس، از تمام ظرفيت‌های کشور استفاده نمود و مردم نيز با نثار جان و مال خويش از ارزش های انقلاب و نظام پشتيبانی نمودند لذا هر ساله در سالروز گراميداشت اين ايام، هرکس با هر ابزاری که در اختيار دارد بايد در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تلاش نمايد.

استاندار زنجان از مديران فرهنگی و دستگاه‌های اجرايی استان خواست تا با اجرای برنامه های مناسب در هفته دفاع مقدس، اين روزها را به نحو شايسته گرامی بدارند./ز

برچسب ها: دفاع ، مقدس ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.