سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

500سرمایه گذاردر انتظار دریافت زمین برای ایجاد واحد سنگبری در محلات

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: بیش از 500 نفر از سرمایه گذاران در انتظار دریافت زمین برای ایجاد واحد سنگبری در شهرستان محلات هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، یحیی با اعلام اینکه 500 نفر از سرمایه گذاران در انتظار دریافت زمین برای ایجاد واحد سنگبری در شهرستان محلات هستند گفت: طرح افزایش 100 هکتاری اراضی شهرکهای صنعتی محلات به اتمام رسیده و واگذاری زمین به متقاضیان بزودی آغاز خواهد شد.
فرماندار محلات هم گفت : این شهرستان با در اختیار داشتن بیش از 100 معدن شناخته شده از سنگ تراورتن با برداشت سالانه هزار تن سنگ/ قطب تولید سنگ تراورتن دنیا است که با وجود حدود 200 واحد سنگ بری بیش از 60 درصد سنگ برداشت شده از معادن را به صورت بلوک های خام به سایر استانها و خارج کشور صادر می کند.
یار محمدی افزود:ایجاد واحدهای سنگبری در این شهر میتواند ارزش افزوده سنگ های تزئینی را تا سه برابر افزایش داده و زمینه ایجاد 5 هزار شغل و هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را فراهم کند.
تعدادی از متقاضیان ایجاد واحد سنگبری هم در اين باره گفتند که از سال 89 به بعد در نوبت اختصاص زمین بوده اند که تاکنون هیچ پاسخ روشنی از مسئولان شرکت شهرکهای صنعتی دریافت نکرده اند.
کاهش ارزش پول افزایش قیمت ارز برای واردات ماشین آلات و سردرگمی دوساله متقاضیان دریافت زمین از مشکلات اجاد شده برای این سرمایه گذاران است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.