سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

600 ميليارد ريال اعتبار براي تامين تجهيزات هوانوردي

پنج كارگروه تخصصي معاونت عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور در نشستي تخصصي به ارائه يافته‌هاي علمي خود در حوزه‌هاي ارتباطات، ناوبري، سيستم‌هاي نظارتي، اتوماسيون و يكپارچه‌سازي پرداختند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود رسولي‌نژاد رييس هيات‌مديره و مديرعامل اين شركت با حضور در اين نشست گفت: ايجاد كارگروه‌هاي علمي و بررسي يافته‌هاي آنها يك كار ارزشمند و قابل توجه است چراكه از اين طريق مباحث علمي پيگيري شده و نقاط ضعف و قوت به درستي شناخته مي‌شود.

وي ادامه داد: عمليات هوانوردي از جمله مهم‌ترين بخش‌هاي صنعت هوانوردي به شمار مي‌آيد كه براي پيشبرد اهداف آن بايد مطالعات دقيقي صورت بگيرد.

رسولي‌نژاد تاكيد كرد: ضعف‌ها در خلال مطالعات تخصصي بروز مي‌كنند و در واقع شناسايي ضعف‌ها مساوي است با پيمودن نيمي از راه.

رييس هيات‌مديره شركت فرودگاه‌هاي كشور بيان داشت: سياست كلان شركت فرودگاه‌ها، حمايت از بخش عمليات هوانوردي است و هيچ‌گونه محدوديتي براي تامين نيازهاي اين بخش لحاظ نشده است.

وي تصريح كرد: با وجود اعمال تحريم‌هاي دست و پاگير تلاش ما اين بوده تا تجهيزات مورد نياز بخش‌هاي مختلف را در اسرع وقت و با در نظر گرفتن فاكتورهاي مختلف تهيه كنيم، اما گاهي شاهد هستيم كه جابه‌جايي ارز و پيچيدگي‌هاي ناشي از تحريم موجب مي‌شود تا تهيه تجهيزات با تاخير انجام شود.

رسولي‌نژاد اعلام كرد: براي تامين تجهيزات بخش عمليات هوانوردي در سال جاري بالغ بر 60 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است كه انتظار مي‌رود با همت كارشناسان و مسئولين بخش‌هاي مختلف شاهد ارتقا جايگاه عمليات هوانوردي صنعت در كشور و جهان باشيم.

گفتني است؛ در اين نشست ابراهيم شوشتري، معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور ، علي اعرابي مديركل مراقبت پرواز، بهمن باقري مديركل ارتباطات و ناوبري و غلامرضا رستميان مديركل شبكه پيام هاي هوانوردي نيز حضور داشتند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.